عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

کلمن 3 طبقه اکرولیک
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: ،لطفا

کلمن 3 طبقه اکرولیک
قیمت: تماس بگیرید لطفا

کلمن 3 طبقه اکرولیک

کلمن 3 طبقه اکرولیک

کلمن 3 طبقه اکرولیک/پخش انواع لوازم کاربردی

توضیحات کالا

کلمن شیشه ای سه طبقه شیر دار 3 gallon beverage dispenser محصولی جدید و بسیار کاربردی است که از جنس اکریلیک شفاف و درجه یک با مقاومت بالا ساخته شده است و دارای سه طبقه شیر دار و مخزن یخ می باشد. در هر طبقه می توانید آب میوه یا نوشیدنی دلخواه خود را بریزید و برای میهمانی ها و جشن تولد ها از این کلمن چند کاره زیبا و لوکس استفاده کنید. ابعاد این محصول 30*26*26 سانتی متر می باشد و وزن سبکی دارد. بدنه ضد خش با قابلیت نگهداری آب سرد و گرم و جداسازی و شستشوی راحت از ویژگی های این محصول می باشند.

کلمن 3 طبقه اکرولیک

کلمن 3 طبقه اکرولیک

شفاف بودن بدنه کلمن برای میهمانی های سلف سرویس بسیار کاربردی است می توانید برای هر نوشیدنی چند تکه میوه از همان طعم را نیز درون کلمن بیندازید تا علاوه بر زیبایی بیشتر دکور جشن شما میهمانان نیز به راحتی متوجه شوند این آبمیوه با چه طعمی می باشد.حجم هر طبقه از کلمن حدود 3 لیتر می باشد.

کلمن شیشه ای سه طبقه مخزن دار-ارزان قیمت-کیفیت عالی-تنگ شیشه ای مخزن دار ۳ طبقه : امروز یکی دیگر از محصولات متفاوت و پرفروش را معرفی می نماییم. این محصول از محصولات پر کاربرد به ویژه در جشن ها و عروسی هاست.
از محصولات پر کاربرد و پرفروش که امروز قصد معرفی آن را داریم و در عروسی ها وجشن ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد کلمن شیشه ای سه طبقه است. این کلمن ها مهم هستند چرا؟

 

کلمن 3 طبقه اکرولیک

کلمن 3 طبقه اکرولیک

چون مایعات برای بدن حائز اهمیت هستند و این ها ظرف های مرغوب برای نگهداری آب هستند. هیچ موجودی بدون آب نمیتواند به زندگی خود ادامه دهد. البته آب گاهی میتواند بلای جان بدن شود و یا مرگ را به دنبال داشته باشد. آب هر وقت آلوده شود و ظرف مناسبی برای نگهداری آن وجود نداشته باشد زیان بار است. برای نگهداری آب ما میتوانیم از کلمن ها مانند همین کلمن شیشه ای سه طبقه (مخزن دار) استفاده نماییم.
این کلمن چندکاره علاوه بر زیبایی طعم گوارای نوشیدنی را برای شما به ارمغان می آورد
قابلیت نگهداری آب سرد و گرم
بدنه ضد خش
جدا شدن مخزن ها به آسانی
قابل شستشو
مناسب برای جشن ها و مهمانی ها

 

کلمن 3 طبقه اکرولیک

کلمن 3 طبقه اکرولیک

کلمن شیر دار سه طبقه ای ساخته شده از اکریلیک شفاف , بسیار مقاوم و ضد خش می باشد. کلمن چندکاره علاوه بر زیبایی طعم گوارای نوشیدنی را برای شما به ارمغان می آورد. این کلمن با قابلیت نگهداری آب سرد و گرم و همچنین جدا شدن مخزن ها به آسانی مناسب برای جشن ها و مهمانی ها می باشد. در مراسم های سلف سرویس از قبیل تولد ها و جشن ها یک کلمن زیبا خواهید داشت که رنگ چشم نواز نوشیدنی ها از داخل مشخص بوده و هر کسی بر حسب میل خود از شیر کلمن خیلی راحت از نوشیدنی ها استفاده خواهد کرد.
در مراسم های سلف سرویس از قبیل تولد ها و جشن ها
یک کلمن زیبا خواهید داشت که رنگ چشم نواز نوشیدنی ها از داخل مشخص بوده و هر کسی بر حسب میل ود از شیر کلمن خیلی راحت از نوشیدنی ها استفاده خواهد کرد.
خرید کلمن آب شیشه ای سه طبقه : با کلمن سه طبقه شیر دار شیشه ای نوشیدنی را در میهمانی ها با طعم های مختلف به صورت سلف ارائه دهید و زیبایی در یک پذیرایی شیک و لاکچری را تجربه نمایید . کلمن شیردار ۳ طبقه طرحی بینظیر از جنس اکریلیک ضد خش و بسیار شفاف و مقاوم بوده که هر بیننده ای را مجذوب زیبایی خود می کند .
ابعاد : 30*26*26
ساخته شده از اکریلیک شفاف و بسیار مقاوم
کلمن آب سه طبقه