عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

چراغ قوه شارژی 4 حالته
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 18800 ،لطفا

چراغ قوه شارژی 4 حالته
قیمت: تماس بگیرید لطفا

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته /پخش انواع لوازم کاربردی

چراغ قوه دوکاره خورشیدی ، یک ابزار کاربردی با طراحی نوین است که قابلیت استفاده در موقعیت های مختلف را دارد . این چراغ قوه مسافرتی به گونه ای طراحی شده که امکان استفاده به دو حالت چراغ قوه و همچنین چراغ مطالعه را داشته باشد . بر روی بدنه محصول یک دستگیره جمع شو منعطف قرار گرفته که در صورت نیاز به سادگی می توانید از آن برای نگهداری چراغ برای مدت زمان طولانی بهره ببرید . در این محصول سه چراغ با سه کاربرد تعبیه شده است . با فشردن دکمه چراغ برای بار اول ، چراغ قوه با نور بسیار قوی روشن می شود . دور چراغ مرکزی یک چراغ دیگر با پوشش مات قرار دارد که از آن می توانید برای روشن کردن فضای محیط هایی نظیر داخل چادر استفاده کنید . بر روی بدنه نیز یک چراغ با قابلیت بیرون آمدن و چرخش وجود دارد که این ویژگی امکان استفاده از محصول به عنوان چراغ مطالعه و چراغ کار را برای شما فراهم می کند ، کافیست چراغ را به صورت ایستاده بر روی سطح قرار داده و زاویه نور آن را به شکل دلخواه تنظیم نمایید . در پشت این چراغ یک پنل خورشیدی جهت ایجاد امکان شارژ باطری داخلی دستگاه با استفاده از نور خورشید تعبیه شده است ، بنابراین شما می توانید به سادگی چراغ قوه شارژی چند کاره مدل DK-734 را با استفاده از نور خورشید و همچنین برق شهری شارژ و استفاده نمایید . از این محصول می توانید برای منزل ، ، محل کار ، داخل خودرو ، مسافرت ، کوهنوردی ، کمپینگ و … استفاده نمایید .

توضیحات کالا

چراغ قوه یکی از کاربردی ترین ابزار در منزل ، داخل خودرو و یا حتی مسافرت است ، چراکه مواقعی پیش خواهد آمد که با تاریکی و یا نور کم محیط مواجه خواهید شد و تنها راه حل ، استفاده از چراغ قوه است . چراغ قوه ها انواع بسیار متنوعی از نظر شکل ظاهری ، ابعاد و همچنین نوع امکانات دارند که می توان آنها را از ساده تا حرفه ای دسته بندی نمود . این بار یکی از جدیدترین نوع این محصولات را با عنوان چراغ قوه دوکاره خورشیدی مدل DK-734 به شما معرفی می کنیم . محصولی با طراحی خلاقانه و در عین حال کاربردی برای تمامی افراد در شرایط مختلف.

 

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته

این چراغ قوه شارژی چند کاره ، طراحی منحصر به فردی دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد . به طور کلی سه چراغ بر روی محصول قرار داده شده که با استفاده از فشردن دکمه روشن و خاموش به صورت پشت سر هم می توانید آنها را انتخاب ، روشن و استفاده کنید . چراغ اصلی همان چراغ قوه است که با فشردن دکمه برای بار اول روشن می شود . این چراغ دارای نور قوی ای می باشد که عمدتاً برای روشن کردن مسیر از آن استفاده می شود . دور چراغ مرکزی ، یک چراغ دیگر با پوشش مات و سفید رنگ قرار گرفته که نوری با شعاع بیشتر و نسبتاً ملایم تری به رنگ مهتابی را دارد .

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته

این چراغ علاوه بر امکان استفاده به عنوان چراغ قوه دستی ، قابلیت به کارگیری جهت روشن کردن و تأمین نور محیط هایی نظیر داخل چادر و یا اتاق هایی با ابعاد کم را دارد . در انتهای چراغ قوه یک قلاب نیز قرار دارد که از آن می توانید برای آویزان کردن چراغ استفاده کنید. چراغ سوم دقیقاً بر روی بدنه قرار داده شده . این چراغ پشت یک محفظه شفاف قرار گرفته که با فشردن دکمه ، سه بار پشت سر هم روشن می شود . این چراغ قابلیت بیرون آمدن و باز شدن تا زاویه تقریبی 160 درجه و همچنین چرخش حدودی 180 درجه ای را دارد . ویژگی ای که امکان استفاده از محصول به عنوان چراغ رومیزی و یا حتی یک چراغ مطالعه را برای شما محیا می کند.

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی مسافرتی دوکاره مدل dk-734 دارای باطری داخلی با قابلیت شارژ می باشد ، بنابراین نیازی به استفاده از باطری های ساده را ندارد ، در نتیجه دیگر نگران اتمام باطری و تعویض مداوم آنها نخواهید بود . باطری های داخلی چراغ قوه دستی قابلیت شارژ با استفاده از برق و همچنین نور مستقیم خورشید را دارند . در پشت چراغ بدنه ، یک پنل خورشیدی تعبیه شده که قابلیت تنظیم زاویه جهت قرار گیری در راستای نور خورشید را دارد ، بنابراین به سادگی می توانید در مواقع عدم دسترسی به برق شهری ، به سادگی و تنها با استفاده از نور خورشید ، باطری های چراغ قوه را شارژ کنید . از چراغ قوه شارژی خورشیدی می توانید علاوه بر منزل ، محل کار و داخل خودرو ، در مسافرت ، کوهنوردی ، کمپینگ و … نیز استفاده کنید . ابعاد مناسب و وزن سبک محصول امکان حمل و جابه جایی آسان را فراهم آورده است.

 

چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته

ویژگی های چراغ قوه دوکاره خورشیدی مدل DK-734 :

  • طراحی نوین ، خلاقانه و کاربردی
  • ابعاد : 22cm * 8.4cm
  • نوع : دستی
  • منبع تغذیه : باطری داخلی با قابلیت شارژ
  • ظرفیت باطری : 1500mah
  • امکان شارژ با استفاده از برق شهری
  • دارای پنل خورشیدی جهت شارژ باطری با استفاده از نور خورشید
  • دارای سه چراغ با سه حالت نور مختلف
  • مجهز به دستگیره جمع شو منعطف
  • قابلیت بیرون آمدن چراغ بدنه با امکان تنظیم زاویه
  • امکان استفاده به عنوان چراغ مطالعه و چراغ کار
  • دارای قلاب آویز جهت آویزان کردن چراغ
  • قابل استفاده جهت روشن کردن محیط های کوچک نظیر داخل اتاق و چادر
  • مناسب جهت استفاده در منزل ، محل کار ، داخل خودرو ، مسافرت ، کمپینگ ، کوهنوردی و …
چراغ قوه شارژی 4 حالته

چراغ قوه شارژی 4 حالته