عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

چراغ خواب حشره کش
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 6500 ،لطفا

چراغ خواب حشره کش
قیمت: تماس بگیرید لطفا

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش /پخش انواع لوازم کاربردی

توضیحات کالا

چراغ شب خواب حشره کش دار ، یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین حشره کش های برقی می باشد. از این دستگاه هم به عنوان چراغ خواب و هم به عنوان حشره کش استفاده می شود. نور آبی رنگ دستگاه در تاریکی نظر حشرات را به خود جلب می کند ، حشرات موذی مانند پشه و مگس با نزدیک شدن به دستگاه و برخورد با تله الکتریکی دچار برق گرفتگی خواهند شد و سریعاٌ کشته می شوند.

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش

تذکر بسیار مهم:

از نزدیک کردن انگشت به تله الکتریکی خودداری کنید . تله الکتریکی یک صفحه شیار دار فلزی در دستگاه است که جریان 220 ولت برق از آن عبور می کند. در صورت برخورد انگشت با تله فلزی انسان دچار برقی گرفتگی خواهد شد. به همین خاطر بر روی دستگاه محافظ شبکه ای قرار داده شده که از برخورد اشیاء دیگر به تله جلوگیری شود. همچنین دستگاه را همیشه از دسترس کودکان دور نگه دارید تا دچار برق گرفتگی نشوند. دقت داشته باشید این دستگاه را درون محیط های مرطوب مانند حمام استفاده نکنید، چرا که امکان برق گرفتگی دارد.

 

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش

روش استفاده از دستگاه:

چراغ خواب حشره کش دارای دوشاخ برق است که برای استفاده کافیست آن را درون پریز برق قرار دهید. سپس دکمه قرمز رنگ دستگاه را روشن کنید تا دستگاه فعال شود. با روشن کردن دستگاه ال ای دی های آبی رنگ آن نیز روشن شده و دستگاه آماده کشتن حشرات موذی خواهد بود. دقت داشته باشید برای عملکرد بهتر ، دستگاه را درون پریزهای دیواری در ارتفاع بیشتر قرار دهید تا هم از دسترس کودکان دور باشد و هم حشرات بتوانند نور دستگاه را مشاهده و جذب نور آبی شوند.

ویژگی ها و مشخصات کلی چراغ خواب حشره کش دار:

  • طراحی مدرن و کاربردی
  • استفاده به عنوان چراغ خواب و حشره کش
  • دارای 4 عدد LED با نور آبی
  • توان مصرفی : 1 وات
  • ابعاد : 11.5CM * 6.5CM
  • منبع تغذیه : برق شهری 220 ولت
  • دارای کلید روشن و خاموش بر روی دستگاه
  • عملکرد از طریق شوک الکتریکی
  • قابل استفاده در منزل و محل کار

 

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش

چراغ خواب حشره کش