عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 0 ،لطفا

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ
قیمت: تماس بگیرید لطفا

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ/پخش انواع لوازم کاربردی

چراغ مطالعه رومیزی KAMISAFE دارای خصوصیات جالب با ظاهری متفاوت و زیباست.بدنه این چراغ به صورت FLEXIBLE طراحی شده است و به راحتی می توانید با تغییرات، زاویه مورد نظر خود را تنظیم نمایید.

نور آن از نوع LED و به رنگ مهتابی رنگ است که با دکمه لمسی روی پایه روشن و خاموش می شود و با نگه داشتن همین دکمه به صورت طولانی تر می توانید میزان نور را کاهش و یا افزایش دهید.

با اتصال سیم همراه به آن می توانید باتری 1000 میلی آمپری آن را شارژ نمایید و بعد بدون سیم و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.در قسمت کف پایه، محل هایی در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید این چراغ را بر روی دیوار هم نصب نمایید.اگر به مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی دهید، چراغ را به وسیله دکمه پشت چراغ، خاموش نمایید.

 

 

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ

چراغ ال ای دی مطالعه قابل شارژ

دیگر خصوصیات چراغ مطالعه DP مدل 6001:

ظرفیت باتری 800 میلی آمپر

ولتاژ: AC100-240V 50/60HZ

جریان: AC 0.8A 0.5W

اگر از دستگاه استفاده نمی نمایید هر دوماه یکبار شارژ نمایید.

برای طول عمر بیشتر در زمان شارژ لامپ را روشن ننمایید

از خیره شدن به نور ال ای دی پرهیز نمایید