عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 4200 ،لطفا

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک/پخش انواع لوازم آشپزخانه

دستگاه پلمپ کیسه فریزر سایزکوچک یک وسیله کارآمد برای پلمپ کردن درب کیسه های نایلونی می باشد. دوخت پلاست به وسیله جریان برق روی صفحه خود حرارت ایجاد می کند و باعث ذوب شدن نایلون شده و در نتیجه لبه های نایلون به هم می چسبند. با تخلیه کردن هوای داخل نایلون و پلمپ کردن درب آن مواد غذایی خود را مدت بیشتری نگهداری خواهید کرد . این دستگاه به دلیل داشتن ابعاد کوچک می تواند کیسه نایلون هایی با سایز کوچک را نیز پلمپ کند. در ضمن این محصول تنها با استفاده از باطری های آلکالاین (باطری قوی ) قابل استفاده می باشد.

 

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک

پلمپ کننده کیسه سایز کوچک

فاسد شدن مواد غذایی به دلیل نگهداری نامناسب هر سال هزینه مالی زیادی را از شما هدر می دهد. با نگهداری صحیح مواد غذایی از هدر رفتن این هزینه های مالی جلوگیری خواهید کرد. بسته بندی نامناسب مواد غذایی مانند گوشت ، نان ، سبزیجات و . . . باعث فاسد شدن سریع آنها خواهد شد. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی پارس تینا دستگاه پلمپ کیسه فریزی را به شما پیشنهاد می دهد. این دستگاه جدید با پلمپ کردن کیسه های نایلون علاوه بر جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی از خارج شدن آنها نیز جلوگیری خواهد کرد.

توجه:

این محصول تنها با استفاده از باطری های آلکالاین (باطری قوی ) قابل استفاده می باشد.