عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده کلمن تاشو
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: ،لطفا

پخش عمده کلمن تاشو
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده کلمن تاشو

پخش عمده کلمن تاشو

پخش عمده کلمن تاشو /پخش انواع لوازم کاربردی

توضیحات کالا:

مسافرت ، گردش و مواردی نظیر آن از پر طرفدارترین و محبوب ترین تفریحات در میان افراد مختلف و حتی خانواده ها است . به همین دلیل بسیاری از مردم سعی می کنند تا اوغات فراغت خود را در سفر و پیک نیک بگذرانند . لازمه یک سفر عالی ، داشتن لوازم و تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل است . چراکه هر کدام از آنها نقش بسزایی را در راحتی و آرامش شما به هنگام سفر ایفا خواهند کرد . یکی از مهمترین این ابزار ، کلمن آب است .

 

پخش عمده کلمن تاشو

پخش عمده کلمن تاشو

کلمن ها برای نگهداری و حمل نوشیدنی های مختلف نظیر آب ، آب میوه و … و در برخی موارد برای جابه جایی یخ استفاده می شوند . این محصول پس از مدتی به یک نیاز برای خانواده ها تبدیل شد و همین امر دلیلی بر حضور این محصول در تمامی خانه ها شد . از کلمن در سفر ، گردش ، کوهنوردی و بسیاری از مواقع دیگر استفاده می شود . با گسترش استفاده از کلمن ، طراحی ظاهری و همچنین ابعاد آن دستخوش تغییرات بسیاری شد تا هر کس متناسب با سلیقه و نیاز خود ، امکان انتخاب داشته باشد . اما کلمن ها همیشه یک مشکل را به همراه خود دارند و آن هم اشغال فضای زیاد است .

 

 

پخش عمده کلمن تاشو

پخش عمده کلمن تاشو

حتماً برای شما هم بسیار پیش آمده است که قبل از رفتن به سفر و یا گردش ، با مشکل کمبود فضا روبه رو شده اید . مسئله ای که گاهی اوقات باعث می شود نتوانید برخی از وسایل مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید . راه حل این موضوع استفاده از وسایل و لوازمی است که در عین کارایی ، فضای کمتری را اشغال کنند . از جمله ابزاری که فضای زیادی را اشغال می کند کلمن آب است که هر چه ظرفیتش بیشتر باشد ، فضای بیشتری را هم برای نگهداری نیاز دارد و سخت تر از همه این است که بدانید چنین موردی در زمان خالی و یا پر بودن کلمن تفاوتی ایجاد نمی کند .

 

پخش عمده کلمن تاشو

پخش عمده کلمن تاشو

بارزترین ویژگی کلمن مسافرتی ، قابلیت تاشو بودن آن است که به شما این امکان را می دهد تا در زمانی که به محصول نیاز ندارید ، آن را جمع کنید و در فضایی اندک قرار دهید . در زمان استفاده کافیست درب کلمن را باز کنید و دیواره های آن را به سمت بالا بکشید ، خواهید دید ، کلمن همانند یک برج چند طبقه بزرگ به سمت بالا خواهد آمد . دهانه محصول به دلیل سهولت در پر کردن مخزن ، بزرگ است ، به همین دلیل می توانید در زمانی کوتاه محفظه داخلی را پر کنید .

پخش عمده کلمن تاشو

پخش عمده کلمن تاشو

درب کلمن مسافرتی تاشو به صورت چرخشی باز و بسته می شود و بر روی آن نیز یک دستگیره تاشو تعبیه شده که می توان با استفاده از آن به سادگی کلمن را حمل و جابه جا نمود . در قسمت پایین کلمن آب ، یک شیر تخلیه تعبیه شده است . کلمن تاشو مسافرتی در سه ظرفیت مختلف 3.5 لیتر ، 5.5 لیتر لیتر ارائه می شود

کلمن تاشو مسافرتی (ظرفیت 3.5 لیتر) :

  • قطر درب : 14.5 سانتی متر
  • ارتفاع در حالت تاشو : 10 سانتی متر
  • ارتفاع در حالت باز : 20 سانتی متر

کلمن تاشو مسافرتی (ظرفیت 5.5 لیتر) :

  • قطر درب : 16.5 سانتی متر
  • ارتفاع در حالت تاشو : 10.5 سانتی متر
  • ارتفاع در حالت باز : 24 سانتی متر