عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 12500 ،لطفا

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه/پخش انواع لوازم کاربردی

شابلون طراحی غذا برقی ، محصولی نوین با شکل ظاهری ساده و عملکردی کاملاً متفاوت نسبت به آنچه تصور می شود . این شابلون به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن ، همزمان به عنوان پیمانه و شابلون طراحی استفاده نمود . سری شابلون قابلیت تعویض دارد و به سادگی می توانید بسته به سلیقه و نیاز خود از میان 16 شابلون همراه محصول انتخاب کنید و بهره ببرید . اما وجه تمایز پیمانه و شابلون طراحی غذا با دیگر محصولات مشابه ، نوع عملکرد آن است که به صورت ویبره ای می باشد . بدین ترتیب تنها کافیست نازل قرار داده شده بر روی دسته محصول را فشار دهید ، شابلون به صورت ویبره ای شروع به لرزش می کند و به همین سادگی طرح شابلون بر روی غذا ، کیک ، شیرینی و یا نوشیدنی شما نقش می بندد ، بدون اینکه نیازی به حرکت دادن شابلون باشد . عملکرد شابلون مجیک اسپون با استفاده از دو عدد باطری است و شابلون ها و سری دستگاه نیز به سادگی جهت شست و تمیز کردن از دسته جدا می شود.

توضیحات کالا

علاوه بر طعم و عطر غذا و نوشیدنی ها ، نوع طراحی ظاهری آنها نیز بسیار حائز اهمیت است ، چراکه ابتدایی ترین چیزی که می تواند جلب توجه کند ظاهر غذا می باشد . بسیاری از افراد سعی می کنند تا با توجه به سلیقه و امکاناتی که در اختیار دارند خوراکی ها را تزئین کنند در حالی که تنها مورد پیش روی آنها زمان بر بودن این کار است . برای حل این مشکل و همچنین فراهم نمودن امکان تزئین غذا ، دسر و … به ساده ترین شکل ممکن برای همه افراد ، وسایل و ابزار بسیار متنوعی طراحی و ارائه شده.

 

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

 

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

ابزاری که به شما این امکان را می دهند تا در زمانی کوتاه به گونه ای که دلخواهتان است ظرف غذا و یا دسر را تزئین کنید . یکی از انواع این محصولات که بسیار پر کاربرد است ، شابلون طراحی می باشد . شابلون به شما امکان طراحی با استفاده از طرح های آماده را می دهد ، بنابراین در کمترین زمان ممکن می توان با استفاده آنها روی غذا را تزئین کرد . شابلون ها تنوع بسیار بالایی را دارند که در ابعاد مختلف ارائه می شوند ، اما این بار یکی از انواع آنها که محصولی کاملاً متفاوت است را به شما معرفی خواهیم کرد که شابلون طراحی غذا برقی نام دارد .

 

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

پخش عمده پیمانه شابلون قهوه

شابلون طراحی غذا برقی ، محصولی جدید و در عین بسیار کاربردی می باشد . شکل ظاهری دستگاه همانند یک قاشق پیمانه ساده می باشد که همین امر امکان استفاده ساده تر از محصول را فراهم می نماید ، همانند یک قلم طراحی . کفی قاشق پیمانه ، شابلون قرار دارد که قابلیت جدا شدن از دیواره و همچنین جایگزینی را دارد . بدین ترتیب شما قادر خواهید بود از میان 16 شابلون همراه محصول ، بسته به ذوق و سلیقه خود انتخاب و استفاده نمایید.

ویژگی های پیمانه شابلون قهوه :

  • طراحی نوین و کاربردی
  • ابعاد : 13.2cm * 3cm
  • عملکرد به صورت ویبره لرزشی
  • منبع تغذیه : 2 عدد باطری سکه ای LR44
  • قابلیت تعویض شابلون
  • امکان جدا شدن پیمانه از دسته
  • عملکرد سریع و آسان
  • سبک و کم حجم
  • همراه با 16 شابلون متفاوت
  • قابل استفاده به عنوان پیمانه و شابلون
  • مناسب جهت تزئین کردن غذا ، کیک ، شیرینی ، قهوه ، ژله و …