عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده اسلایسر هندوانه
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 4500 ،لطفا

پخش عمده اسلایسر هندوانه
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده اسلایسر هندوانه

پخش عمده اسلایسر هندوانه

پخش عمده اسلایسر هندوانه/پخش انواع لوازم آشپزخانه

حتما شما نیز یکی از طرفداران اسلایسر هندوانه می باشید ، این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات فصل گرماست که هر فردی را تحریک به خرید می کند ، اسلایسر هندوانه یک ابزار فوق العاده کاربردیست که در هر خانه ای به آن نیاز می شود . هندوانه از جمله میوه های پر طرفدار در فصول گرم سال است . میوه ای که برای پذیرایی هم بسیار استفاده می شود ، اما برش زدن و آماده کردن هندوانه ، کمی دشوار و در عین حال کمی زمان بر است ، شما برای این برش از چاقو های آشپزخانه استفاده می کنید که کار شما را سخت تر می کند ، از سویی دیگر ، برش زدن یک شکل و یک اندازه هندوانه کار آسانی نیست و اغلب مواقع قادر به این کار نیستیم .

 

پخش عمده اسلایسر هندوانه

پخش عمده اسلایسر هندوانه

پخش عمده اسلایسر هندوانه

پخش عمده اسلایسر هندوانه

اما از این پس به راحتی می توانید هندوانه را برش بزنید ، بدون اینکه نیاز به استفاده از چاقو های آشپزخانه باشد ، تنها کافیست از ابزار برش هندوانه angurello slider استفاده نمایید . محصولی که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت ، هندوانه را در ابعاد یک اندازه و یک شکل ، به زیبایی برش بزنید . این محصول بسیار کارآمد است ، به خصوص در مهمانی ها و مراسم های مختلفی که قصد دارید از هندوانه به عنوان میوه پذیرایی استفاده نمایید.

 

پخش عمده اسلایسر هندوانه

پخش عمده اسلایسر هندوانه

زیبایی ظاهری میوه ها در هنگام پذیرایی آنقدر مهم و مورد توجه است که اصولاً وقت زیادی برای آن صرف می شود ، به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم برای هندوانه ، خربزه و میوه های مشابه آنها از برش زن هندوانه استفاده کنید ، چراکه به راحتی و در ابعاد مساوی برش می زند و به سادگی قسمت برش خوده را از پوست میوه جدا می کند.

ویژگی های ابزار اسلایسر هندوانه :

  • مناسب برای انواع ملون ها
  • قابل استفاده برای هندوانه ، خربزه ، گرمک ، طالبی و …
  • تولید شده از جنس استیل ضد زنگ
  • شست و شوی آسان
  • فاقد خطرات ناشی از استفاده از چاقو های آشپزخانه
  • طراحی زیبا