عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده اجاق کوهنوردی
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 25000 ،لطفا

پخش عمده اجاق کوهنوردی
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی/پخش انواع لوازم مسافرتی

توضیحات کالا

کوه نوردی ، کمپینگ و مسافرت از جمله تفریحات بسیار پرطرف دار در میان افراد مختلف می باشد که محدودیت سنی را هم ندارد . اما آنچه سفر را می تواند لذت بخش تر کند ، وجود تجهیزات مناسب است که راحتی و آرامش بیشتر را برای شما فراهم می کند . از جمله این تجهیزات می توان به اجاق گازهای مسافرتی اشاره نمود که انواع بسیار متنوعی از نظر ابعاد و همچنین شکل ظاهری دارند . وجود اجاق گاز مسافرتی به شما امکان گرم کردن ، طبخ غذا و درست کردن آبجوش و … را می دهد.

 

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

همانطور که اشاره شد ، انواع بسیار متنوعی از اجاق گازهای مسافرتی وجود دارند که علی رغم کارایی ، استفاده از آنها دارای محدودیت هایی نیز می باشد که مربوط به ابعاد و وزن نسبتاً سنگینی است که دارند . اجاق گاز هایی که بیشتر مناسب جهت استفاده درون خودرو هستند و حمل آنها به صورت انفرادی کمی دشوار است ، همین موضوع کافیست تا افرادی نظیر کوه نوردان و یا کسانی که پیاده سفر می کنند در استفاده از این نوع دستگاه ها با مشکل مواجه شوند.

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

اما برای حل این مشکل سعی شد تا اجاق گازهای مسافرتی با ابعاد کوچک تر طراحی و ارائه شود که این بار یکی از انواع آنها را با عنوان اجاق گاز کوهنوردی به شما معرفی و عرضه می داریم . محصولی با طراحی نوین و بسیار کاربردی که امکان استفاده از آن در هر موقعیت و شرایطی وجود دارد . ابتدایی ترین ویژگی اجاق گاز مسافرتی را می تواند ابعاد ، حجم و وزن کم دانست که سهولت در حمل ، جابه جایی و همچنین استفاده از محصول را به همراه خواهد داشت.

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

اما ابعاد کوچک محصول از کارایی آن نتوانسته بکاهد . اجاق سفری مجهز به پایه و همچنین بازوهای تاشو می باشد ، بدین ترتیب به سادگی می توانید از آن برای طبخ ، گرم کردن غذا و … استفاده برد . پایه های تاشو امکان ثابت شدن اجاق بر روی سطح با حفظ تعادل را فراهم می آورد و بازوها نیز کنترل و نگهداری از ظرف قرار گرفته بر روی اجاق را بر عهده خواهند داشت . بدین ترتیب یک محصول با ابعاد کوچک و در عین حال بسیار کاربردی را در اختیار خواهید داشت.

از دیگر ویژگی های اجاق گاز کوچک کوهنوردی ، مجهز بودن آن به فندک اهرمی است . بر روی دستگاه یک فندک اهرمی تعبیه شده که از آن به سادگی می توانید برای روشن کردن اجاق بدونی نیاز به کبریت استفاده کنید . علاوه بر این دستگاه مجهز به شیر کنترل فشار گاز می باشد که امکان تنظیم شعله گاز را فراهم می آورد. منبع تغذیه اجاق کوهنوردی ، کپسولهای استوانه ای حاوی گاز است که سبک و کم حجم هستند و به سادگی به اجاق متصل و قابل استفاده هستند . این محصول به همراه خود یک کیف برزنتی برای نگهداری و همچنین سهولت در حمل و جایی دارد.

پخش عمده اجاق کوهنوردی

پخش عمده اجاق کوهنوردی

ویژگی های اجاق گاز کوهنوردی :

  • طراحی نوین و کاربردی
  • ابعاد دستگاه در حالت بسته : 9.5cm * 9.5cm * 9cm
  • ابعاد دستگاه در حالت باز : 16cm * 16cm * 10cm
  • نوع : گازی
  • نوع سوخت : کپسول کوچک استوانه ای
  • مجهز به بازو و پایه های تاشو
  • سبک و کم حجم
  • سهولت در حمل ، جابه جایی و استفاده
  • مجهز به فندک اهرمی
  • دارای شیر کنترل فشار خروجی
  • همراه با کیف نگهدارنده برزنتی
  • ساخته شده از استیل ضد زنگ و آلمینیوم
  • مناسب برای کوه نوردی ، مسافرت ، کمپینگ و …