عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 5300 ،لطفا

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر/پخش انواع لوازم کاربردی

دستمال جدید مایکرو فایبر مجیک ، تولید شده با جدید ترین تکنولوژی روز اروپا این دستمال برای اولین بار در کشور در حال عرضه می باشدکه قابل استفاده بصورت چندین بار بدون پرزدهی و شستشوی مجددو در موارد زیر قابل می باشد.
موارد مصرف:
١- پاک کردن کلیه اثرات دوده و چربی از سطوح و لوازم آشپزخانه اعم از : سطح اجاق گاز ، یخچال ، کابینت ، ظرفشویی …
٢-از بین بردن لک و سیاهی موجود در قطعات داخلی اتومبیل و پاک کردن شیشه های اتومبیل بدون نیاز به آب و شیشه پاک کن
٣-از بین بردن جرم و سیاهی موجود در کلید و پریزبرق و لکه های موجود در روی سرامیک های کف اتاق ناشی از … ریختن مایعات رنگی مانند چای ، قهوه ، بدون کمترین آسیب به اشیاء مربوطه
۴-تمیز کردن گردو غبار موجود بر روی لوازم محل کار مانند تلفن ، رایانه ، مانیتور و سایر تجهیزات اداری حساس به آب
۵-بدون هرگونه استفاده از مواد شوینده شیمیایی ، توانایی پاک کردن سطوح مانند وان حمام ، زیر دوشی ، دیوارها و کف حمام را دارا می باشد.
۶-وسایل چرمی با رنگ روشن یا تیره مانند کفش که در اثر استفاده به مرور زمان کثیف یا لک شده است را تمیز و براق می نماید.

 

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر

پخش دستمال 4 تایی میکروفایبر

تغییر بافت حوله در نانو فایبر از حالت پرز حلقوی به حالت میکرو شانیل باعث افزایش قدرت جذب آب و به حداقل رساندن میزان پرز دهی شده است. این دستمال پیشتاز رقابت در میزان آبگیری در مقایسه با نمونه های دیگر است. دستمال نانو فایبر تا 9 برابر وزن خود قدرت آب کشی دارد. تکنولوژی ویژه بافت دستمال نانو فایبر مجیک از آن یک محصول قدرتمند و کارا ساخته است. محصولی که با داشتن تمام خصوصیات دستمالهای میکروفایبر از لطافت بیشتری برخوردار است.این دستمال ها کاربرد های اختصاصی دارند و برای نظافت،غبارزدایی،خشک کردن و … بهترین انتخاب است.