عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

a a
سیر خردکن

سیر خردکن

سیر خردکن

 

سیر خردکن دستگاه سیر خرد کن دستی گارلیک چوپر Garlic Chopper مخصوص خرد کردن سیر، پیاز، فلفل و … با 2 عدد تیغه بسیار تیز از جنس استیل ضد زنگ قابل جدا سازی ، تعویض و شستشو می باشد. جنس بدنه PVC و جنس مخزن شیشه ای از پلاستیک شفاف می باشد.

سیر خردکن محفظه شیشه ای این دستگاه کشویی و متحرک بوده ، به راحتی قابل جدا شدن و شستشو می باشد.

با این خرد کن بدون بو گرفتن دستتان به راحتی در چند ثانیه سیر ها را خرد کرده و از آشپزی لذت ببرید. این محصول به رنگ سبز موجود است.

با خرد کن دستی گارلیک چوپر می توانید هم به صورت خلال و هم به صورت نگینی سیفیجات، فلفل ها و … را خرد و ریز کنید بدون اینکه بوی آن شما را اذیت کند. تمامی قطعات آن قابل جدا سازی و شستشو می باشند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.ویژگی های سیر خردکن

سیر خردکن گارلیگ چوپر garlic chopper نمونه جدید و بسیار با کیفیت سیر خردکن گارلیک پرو می باشد خرید اینترنتی سیر خردکن با قیمت ارزان بسیار تیز و برنده وسیله ای بسیار کاربردی برای اشپزخانه شما

ویژگی های سیر خردکن  دستگاه سیر خردکن گارلیک چاپر یک خردکن دستی مخصوص سیر ، فلفل ، پیاز و . . . می باشد که به دلیل داشتن ابعاد کوچک بیشتر به عنوان خردکن سیر استفاده می شود. سیر خرد کن دستی چاپر دارای تیغه های بسیار تیز و محفظه نگهدارنده می باشد که خردکردن سیر را برای شما آسان و سریع می سازد بدون آن که دستانتان بوی سیر بگیرد. با این سیر خردکن شما به راحتی و در عرض چند دقیقه سیر مورد نیاز خود را خرد کنید و از اشپزی آسان لذت ببرید از جمله ویژگی های این سیر خردکن جدید رنده قابل جداشدن ان می باشد که به راحتی می توانید ان را جدا کنید و شستشو دهید دارای مخزن قابل جدا شدن دارای دو عدد تیغه در اندازه های مختلف.

 

سیر خردکن

 

سیر خواص فراوانی دارد و استفاده آن در غذا موجب سلامتی بدن می شود ولی به دلیل بوی آن کمتر در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. بعضا برای رفع بوی سیر آن را خرد کرده و در هنگام طبخ غذا آن را اضافه می کنند تا بوی آن کمی کمتر شود. خرد کردن سیر نیز دردسرهای خود را دارد، بعد از خرد کردن سیر با چاقو حتما دستانتان بوی سیر خواهد گرفت و برای خانم ها این مشکل کمی ناراخت کننده است. کافیست سیر را در روی تیغه قرار دهید و سر دستگاه را به داخل فشار دهید فقط با یک حرکت به راحتی و در یک اندازه خرد می شود علاوه بر سیر شما می توانید سبزیجات دیگر را به راحتی به وسیله این دستگاه خرد کنید.با دستگاه سیر خردکن دستی Garlic Chopper این مشکل حل خواهد شد . فقط کافیست سیر را روی تیغه دستگاه قرار دهید و با یک حرکت آن را خرد کنید ، بدون این که دستانتان با سیر تماس پیدا کند. بعد از خرید شدن سیر ، تکه های آن در داخل ظرف مخصوص دستگاه ریخته میشود که شما می توانید مستقیما آن را به غذای خود اضافه کنید.یک وسیله بسیار پرکاربرد در اشپزخانهبا این سیر خردکن دیگر دستان شما بوی سیر نمی گیرد سیر خرد کن گارلیگ چوپر برای شما خانمهای خانه دار و سراشپزبا این سیر خردکن شما به راحتی و در عرض چند دقیقه سیر مورد نیاز خود را خرد کنید و از آشپزی آسان لذت ببرید. از جمله ویژگی های این سیر خردکن جدید دو رنده قابل جداشدن ان می باشد که به راحتی می توانید آن را جدا کنید و شستشو دهید. دارای مخزن قابل جدا شدناین دستگاه دارای 2 تیغه مجزا بوده که هر کدام کار مخصوص به خود را انجام می دهد. یکی از تیغه ها سیر را کاملا خرد می کند و به اندازه های کوچک تبدیل می کند ، تیغه دوم که زیر دستگاه تعبیه شده است ، سیر را به شکل خلال در خواهد آورد. استفاده از دستگاه سیر خردکن دستی Garlic Chopper بسیار ساده است و هرکس در هر سنی می تواند از ان استفاده کند.

سیر خرد کن گارلیگ چوپر KITCHEN & home Garlic Chopper
سیر خرد کن Garlic Chopper
برند: KITCHEN & home
خرد کردن ساده، یکدست و آسان سیر
جلوگیری از انتقال بوی نا مطبوع سیر به دستان شما
بهمراه 2 تیغه تیز
خرد کردن ریز و خرد کردن ورقه ای
دارای محفظه کشویی
دارای توری تمیز کننده
جنس بدنه PVC با کیفیت
جنس کشو پلاستیک شفاف با کیفیت متوسط

ویژگی های سیر خردکن  جنس تیغه های دستگاه گارلیک چاپر از جنس استیل بوده و در برابر رطوبت زنگ نخواهد زد ، برّندگی تیغه های به حدی است که با یک فشار ساده سیر به تکه های ریز تبدیل خواهد شد، برای ریزتر کردن و له کردن دانه ها نیز می توانید بعد از چند بار پشت سر هم سرهای خرد شده را دوباره روی تیغه های ریخته و دوباره خرد کنید.

نمونه جدید و بسیار با کیفیت سیر خردکن گارلیک پرو می باشد
خرید اینترنتی سیر خردکن با قیمت ارزان
بسیار تیز و برنده
وسیله ای بسیار کاربردی برای اشپزخانه شما

سیر خردکن  شستشوی سیر خرد کن هم کار ساده ایست و به آسانی می توانید با فشار آب بین قالب را تمیز کرده و یا همراه با ظرف های دیگر درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. با این سیر خردکن شما به راحتی و در عرض چند دقیقه سیر مورد نیاز خود را خرد کنید و از اشپزی اسان لذت ببرید. از جمله ویژگی های این سیر خردکن جدید رنده قابل جداشدن ان می باشد که به راحتی می توانید ان را جدا کنید و شستشو دهید. دارای مخزن قابل جدا شدندارای دو عدد تیغه در اندازه های مختلف. کافیست سیر را در روی تیغه قرار دهید و سر دستگاه را به داخل فشار دهید، فقط با یک حرکت به راحتی و در یک اندازه خرد می شود. با این وسیله فقط با یک حرکت سیر را خرد کنید، قیمت ارزان وبسیار مناسبنیاز هر اشپزخانه و ارسال به سراسر کشور.
سیر یکی از سبزیجاتی است که وجود آن در هر غذایی ضروری بوده و به طعم غذا کمک می کند اما زمان خورد کردن سیر دستان شما بو میگیرد ما برای این مشکل و همینطور تسریع در روند خورد کردن ، سیر خرد کن garlic chopper را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . سیر خردکن گارلیک چوپر دارای دو عدد تیغه تیز بوده که قابلیت جدا شدن دارند و براحتی سیر را داخل آن قرار دهید و دسته را فشار دهید .