عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

a a
نکاتی برای خرید مناسب ساندویچ ساز

نکاتی برای خرید مناسب ساندویچ ساز

ساندویچ ساز:

ساندویچ ساز مناسب باید قابل جدا شدن باشد

اختصاصی بیست ستون:

اگر علاقه زیادی به خوردن ساندویچ دارید ، یک ساندویچ ساز کمک زیادی به شما می کند. ساندویچ سازها از جمله لوازم خانگی مدرنی هستند که به دلیل قیمت مناسب آن برای بسیاری از خانواده ها قابل خرید است .  باید با توجه به  نوع ساندویچ بهترین انتخاب ساندویچ ساز را داشته باشید و لازم است بدانید که استایل و نحوه تمیز کردن آن ها با هم متغیر است.

هرچند ساندویچ ساز از جمله لوازم غیرضروری منزل است اما می توانید با وجود کمبود وقت و نداشتن مواد غذایی کافی برای پخت غذا ، از این وسیله استفاده کنید . البته اگر به استفاده از ساندویچ ساز عادت کنید در آینده دچار اضافه وزن خواهید شد .

ساندویچ سازها به صورت دو صفحه و چهارصفحه دارای محل قرارگیری ساندویچ هستند و این صفحات با لولایی به یکدیگر وصل شده و زیر هر یک از آن ها المنت مخصوص جهت ایجاد حرارت به کار رفته است . ساندویچ سازهای خانگی دارای 2 یا 4 خانه هستند و در هر خانه دو جای مثلث برای قرار گیری ساندویچ تعبیه شده است .

در بعضی مدل های ساندویچ ساز صفحات گریل همراه دستگاه ارائه می شود که می توانید انواع گوشت ها را هم به صورت گریل تهیه کنید . باید در این مدل ها به خروجی ویژه آب مواد غذایی گریل شده که در صفحه زیرین قرار دارد نیز توجه کنید .

یکی از نکات قابل توجه در خصوص ساندویچ سازها ، امکان جداکردن صفحات است تا برای استفاده و تمیز کردن آن راحت تر باشید .

نکاتی برای خرید ساندویچ ساز مناسب

اندازه ساندویچ سازها

ساندویچ سازها اندازه بسیار مناسب و جمع و جوری دارند و در آشپزخانه جا می گیرند . اندازه ی کوچک آن که 2 نان تست در آن جای می گیرد طرفداران زیادی دارد زیرا در نهایت می توانید 4 ساندویچ کوچک را درست کنید . البته کوچکترین سایز ساندویچ ساز نیز برای یک نان تست وجود دارد . می توانید ساندویچ سازهایی با 4 ، 8 تا 16 قطعه نان تست هم خریداری کنید و این بستگی به جای آشپزخانه تان دارد .

مساله ی دیگر عمق ظرف ساندویچ ساز است . اگر می خواهید روی ساندویچ تان مواد بیشتری قرار دهید ، مدل ساندویچ سازی با ظرف عمیق تر انتخاب کنید . بعضی از مدل های ساندویچ ساز لولای متحرک دارند و می توانید با توجه به قطر ساندویچ آن را تنظیم کنید.

مدل های ساندویچ ساز

ساندویچ سازها با برندهای مختلف و در رنگ های سفید ، سیاه و نقره ای عرضه می شود . بعضی از تولید کنندگان لوازم خانگی رنگ های فانتزی و درخشان آن را عرضه کرده اند که می توانید مطابق با دکوراسیون و رنگ آشپزخانه تان انتخاب متنوع تری داشته باشید .

حتی در بازار ساندویچ سازهایی وجود دارد که نان تست را به اشکال مختلف در می آورد تا برای کودکان جذاب باشد .

تمیز کردن ساندویچ سازها

ساندویچ سازها به شما امکان می دهند تا غذای سریع و راحتی را تهیه کنید . وقتی به دنبال تهیه غذای سریع هستید ، طبیعتا تمیز کردن ظروف وقت زیادی از شما می گیرد . اگر می خواهید ساندویچ سازتان را به سرعت تمیز کنید ، مدلی را انتخاب کنید که صفحه داخلی اش قابل جدا شدن است . بعضی از ساندویچ سازها صفحه ثابت دارند و باید بعد از خنک شدن صفحه آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید .

در هر صورت صفحه چه ثابت و چه متحرک باشد از جنس نچسب است و در زمان تمیز کردن باید حواستان باشد که روی آن خط نیاندازید . برای این کار باید از پارچه نرم یا ابر استفاده کنید.

تنظیمات ساندویچ سازها

عملکرد ساندویچ سازها بسیار آسان است . تمام انواع ساندویچ سازها چراغ هایی دارند که یکی از آنها نشان دهنده روشن بودن ساندویچ ساز و دیگری نشان دهنده داغ بودن دستگاه و آماده بودن ساندویچ است .

نکات ایمنی ساندویچ سازها

صفحات داخلی ساندویچ سازها خیلی داغ می شود و خنک شدن آن زمان زیادی می خواهد. از طرفی بدنه بیرونی و دسته این وسیله از جنسی است که حرارت را انتقال نمی دهد . در زمان باز و بسته کردن درب ساندویچ سازها مشکلی نخواهید داشت اما در زمان برداشتن ساندویچ ها حواستان باشد که دست تان را نسوزانید. ساندویچ سازها پایه های ضد لغزش دارند که روی دستگیره آنها چفتی است تا درب ساندویچ ساز محکم بسته شود.