عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده قیچی سبزی خردکن SCISSORS
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 6500 ،لطفا

فروش عمده قیچی سبزی خردکن SCISSORS
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده قیچی سبزی خردکن SCISSORS

فروش عمده و پخش عمده انواع لوازم آشپزخانه در ایت چی میخوای

 

1727_1432035814 lg_8ee74_herb-scissors lg_22da5_5-layer-kitchen-scissors 61OyjQspm4L._SL1500_ lg_cb801_contemporary-kitchen-shears 1394012013133201 scissors-vegetable-4

 

کلی لوازم عجیب غریب تو آشپزخونه پیدا میشه که واقعا برای ما آقایون هیچ توجیهی نداره ولی بنظر خانوم های خونه خیلی هم مفید و کار راه اندازه.

قیچی با ۱۰ تیغه برای خرد کردن خیلی سریع و راحت انواع سبزیجات ، کاهو ، پیاز …… قسمت سخت ۱۰ تا تیغه تمیز کردن اونهاست که در طراحی محصول این مشکل هم حل شده ، محافظ قیچی شیارهایی داره که بین تیغه ها قرار میگیره و سطح تیغه ها رو تمیز میکنه و جنس دسته هم مانع از سر خردن قیچی میشه.

ویژگی ها:

  • قیچی مخصوص آشپزخانه
  • ۱۰ تیغه برای خرد کردن سبزی ، پیاز ، کاهو و …
  • استفاده راحت و سریع
  • بهمراه محافظ و تمیز کننده تیغه ها
  • دسته های ارگونومیک و ایمن
  • صرفه جویی در زمان و انرژی

 

خرید اینترنتی قیچی سبزی خردکن ارزان را در فروشگاه اینترنتی ارغوان آغاز شد.می خواهیم به شما محصولی معرفی کنیم که نیاز واقعی هر آشپزخانه است.قیچی سبزی خردکن را خریداری نمایید و سبزیجات مصرفی خود را با رعایت موازین بهداشتی آماده کنید.قیچی سبزی خردکن با تیغه های تیز و برنده ای که دارد می تواند انواع سبزیجات مانند کاهو و پیاز را تیز خرد کند.با پرداخت کمترین هزینه و بدون مراجعه به مراکز سبزی خردکنی می توانید خودتان سبزی ها را خرد کنید و غذاهایی خوشمزه و لذیذ با سبزی تازه درست کنید.

با سبزی خردکن scissors دیگر خرد کردن سبزیجات برای شما بسیار راحت و به تفریح تبدیل خواهد شد. دارای 10 تیغه برای خرد کردن سریع سبزیجات همچنین برای تمیز کردن تیغه ها نیز محافظی تهیه شده که با رفتن به شیار های قیچی بین تیغه ها را تمیز می کند.

 

قیچی سبزی خردکن

یک ابزار مناسب برای خرد کردن سبزی

به سرعت سبزی ها را خرد کنید

اولین قیچی آشپزخانه ۵ لایه

خردکردن سبزیجات از این پس کاری راحت و دلچسب خواهد بود

به همراه محافظ و تمیز کننده تیغه ها

کیفیت عالی با جنس استیل

 

ویژگی های قیچی سبزی خردکن:
– ۱۰ تیغه برای خرد کردن سبزی ، پیاز ، کاهو و …
– استفاده راحت و سریع
– به همراه محافظ و تمیز کننده تیغه ها
– دسته های ارگونومیک و ایمن
– صرفه جویی در زمان و انرژی
– خرد کردن سبزیجات به اندازه مساوی
– جنس تیغه های استیل بسیار با کیفیت
– ضخامت تیغه استیل: ۱٫۲ میلی متر
– طول: ۸۰۵ اینچ