عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده سگ رباتیک جینو
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: موجود نیست ،لطفا

فروش عمده سگ رباتیک جینو
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده سگ رباتیک جینو

پخش عمده و واردات انواع محصولات تله شاپینگ و ای شاپینگ زیر قیمت بازار

photo_2016-06-13_16-26-16 jino-3-500x500

232زر

جزئیات محصول

سگ جینو یک ربات اسباب بازی است که در مدل ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است ، بیشتر نمونه های این سگ پا کوتاه سفید رنگ هستند که در تصاویر می توانید آنها را مشاهده نمایید ، حرکات سگ جینو دقیقاً همانند یک سگ واقعی طراحی شده که با قلاده ای که در دست کودک قرار گرفته می شود حرکت می کند.

این قلاده دارای یک ریموت کنترل نیز می باشد که با آن می توانید سگ جینو را به حرکت درآورده و یا آن را از حرکت باز دارید ( روشن و خاموش ) ، جنس بدنه سگ جینو از پارچه خزدار ضد حساسیت بوده که هیچ حساسیتی برای کودک شما ایجاد نخواهد کرد، درضمن این سگ بانمک دارای بسته بندی اورجینال نیز می باشد و با یک جعبه بسیار زیبا برای شما ارسال می گردد.

  qn5ib3h4seskv2dln53h 1tr4

رنگ بندی سگ جینو:
سگ رباتیک جینو دارای رنگ های متنوع و مدل های گوناگونی می باشد که در حال حاضر تصاویری که مشاهده می کنید نمونه موجود در انبار می باشد ، در ضمن قبل از ارسال محصول با شما تماس گرفته می شود و رنگ و مدل سگ جینو را به شما اطلاع خواهیم داد.

سگ موزیکال جینو:

موزیک های زیبا و کودکانه که فرزند شما را شاد و خوشحال خواهد کرد ، سگ جینو علاوه بر حرکت های طولانی موزیکهای زیبا و شاد نیز پخش می کند که جذابیت آن را چند برابر خواهد کرد.

حرکت در مسیرهای طولانی:
سگ روباتیک جینو امکان حرکت در مسیرهای طولانی را دارد که کودک شما را در پیاده روی در پارک همراهی خواهد نمود و مانند یک سگ واقعی به دنبال فرزند شما حرکت خواهد کرد و موزیک شاد کودکانه را پخش می کند.

مشخصات کامل سگ رباتیک جینو:

نام تجاری : Jino
منبع تغذیه : 3 عدد باطری قلمی
رنگ بندی : سفید ، قهوه ای ، صورتی
دارای قلاده
به همراه ریموت
دارای موزیک های زیبا و کودکانه
امکان حرکت شبیه سازی شده
قدرت بالا برای حرکت در مسیرهای طولانی
انجام حرکات موزون

1 jino5