عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده ظروف سرامیکی
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

پخش عمده ظروف سرامیکی
قیمت: تماس بگیرید لطفا

خرید عمده اردو خوری سرامیکی

پخش عمده اردو خوری سرامیکی مدل دار

در سایت “چی میخوای” امکان خرید عمده ظروف پرکاربرد و پخش عمده ظروف سرامیکی و اردو خوری سرامیکی  فراهم شده است.

جایگاه میهمان در فرهنگ ما، بسیار قابل احترام بوده و پذیرایی از میهمان به نحو احسن، یکی از اصول فرهنگی ما می­باشد.

با توجه به این امر که  با استفاده از ظروف زیبا،  می­توان ضیافت زیباتری داشت، در انتخاب و پخش عمده ظروف سرامیکی و ظروف پذیرایی می­بایست دقت کافی داشت.

اردو خوری سرامیک

کاربرد ظروف اردو خوری سرامیکی

اردو به معنای پیش ­غذا می­باشد و اردو خوری به ظروفی اطلاق می­شود که برای سرو پیش غذا هایی استفاده می­شود که حجم آن کم می­باشد؛ اما در واقع کاربرد این ظروف بسیار بیشتر است؛ این ظروف می­تواند کاربردی بسیار متنوع تر از سرو پیش غذا داشته باشد و با توجه به سلیقه و نیاز میتواند برای تنقلات، و سرو صبحانه  و پذیرایی هایی که در حجم کم و به صورت سلف سرویس پذیرایی می­شود نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ظروف اردو خوری برای پذیرایی تنقلات بسیار کاربردی بوده و می­توان تنقلات،پاستیل ، میوه خشک و خشکبار­های متفاوت را در رنگ های مختلف در این ظروف ریخته و با قرار دادن آن بر روی میزعسلی  از میهمانان  خود پذیرایی کرد. در واقع  با استفاده از این ظروف و پخش عمده ظروف سرامیکی  هم دسترسی میهمانان  آسان تر می­شود و  هم زیبایی میز بیشتر.

علاوه بر این، ظروف اردو خوری سرامیکی برای میز غذا،  برای سرو انواع ترشی و مخلفاتی مانند زیتون و … بسیار زیبا و کاربردی است و با استفاده از آن می­توان با استفاده از فضای کمی از میز، با تنوعی زیادی از میهمانان پذیرایی کرد.

یکی دیگر از کاربردهای ظروف اردو خوری، استفاده از آن برای سرو صبحانه است که می­توان در هر کدام از بخش­های آن  مخلفات صبحانه مانند مربا، عسل، پنیر و گردو را سرو کرد و از یک دورهمی خانودگی لذت برد.

جنس ظروف  اردو خوری

این ظروف از جنس سرامیک هستند و زیبا و با کیفیت هستند.اما در نگهداری از آن می­بایست دقت لازم را به عمل آورد زیرا سرامیک هم مانند شیشه و چینی شنده است.

انوع ظروف اردوخوری سرامیکی

ظروف اردو خوری سرامیکی تنوع بسیاری دارند؛پخش عمده ظروف سرامیکی  این ظروف  در ابعاد و  اشکال و  انواع متفاوت ارائه شده است.که هرکدام می­تواند کاربرد خاص خودش را داشته باشد.برخی از این ظروف به صورت حلزونی برخی به صورت دایره و برخی به صورت مربع  طراحی شده­اند؛ برخی دارای دو ظرف می­باشد . برخی دارای تعداد بیشتری ظرف، برای سرو مخلفات می­باشد.برخی از این ظروف با در طراحی شده اند و طراحی برخی از این ظروف فاقد در می­باشد که هر کدام متناسب با مصرف خود، زیبا و کاربردی است. و استفاده از آن به ضیافت­های ما، زیبایی بیشتری می­بخشد و میتوان به هنگام پذیرایی چند نوع مواد غذایی که با هم در ارتباط هسند از این ظروف استفاده کرد

پخش عمده ظروف سرامیکی

پخش عمده ظروف سرامیکی

به علت قیمت مناسب، این ظروف نه تنها برای پذیرایی از میهمانان، بسیار کاربردی می­باشد، بلکه می­توان آن را به دوستان و آشنایان هدیه دادزیبایی و کاربرد این ظروف،موجب می­شود که مناسب ترین هدیه برای دوستان و آشنایان باشد.

 

خرید عمده اردو خوری سرامیکی از سایت “چی می خوای”

در سایت “چی می­خوای” امکان خرید و پخش عمده ظروف سرامیکی و اردو خوری سرامیکی در طرح­ها و مدل های متنوع و جدید  با کیفیت بالا  و با قیمیت بسیار مناسب برای شما فراهم شده است.