عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

a a
باکس یادآوری دارو

باکس یادآوری دارو

مشخصات باکس یادآوری دارو

باکس یادآوری دارو فراموشی ربطی به سن و سال ندارد. همه‌ی ما چه جوان، چه میانسال و چه مسن به دلایل مختلف در برهه ای از زمان یا به طور مداوم نیاز به استفاده از دارو داریم. در محل کار، منزل و در هر زمان همگی تجربه‌ی فراموش کردن ساعت مصرف دارو را داشتیم و بسیاری از تکرار هر روزه‌ی آن خسته‌ایم. یاد آور دارو UH205 دستگاهی است کوچک و قابل حمل که در حل این مشکل می‌تواند به ما کمک کند. این وسیله دارای صفحه ای کوچک است که قابلیت تنظیم ساعت مصرف دارو را دارد و درون آن جایگاهی برای نگهداری دارو نیز وجود دارد که در زمان تعیین شده با زنگ هشدار یادآوری مناسبی برای ما خواهد بود. به طور حتم این دستگاه می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد مسنی باشد که در کنار ما زندگی می‌کنند.
باکس یادآوری دارو يکي از مشکلات سالمندان اين است که فراموش مي کنند قرص هاي خود را سر ساعت مصرف کنند و گاهي نيز ممکن است برخي داروها را به اشتباه دوبرابر بخورند که هريک از اين اتفاقات، مي تواند مشکل بزرگي براي آنها ايجاد کند اما فناوري اين قشر را تنها نگذاشته است و فعالان اين عرصه، يک جعبه دارو را طراحي کرده اند که قرص ها براي 7روز در آن جاي مي گيرند و در نتيجه همکاري با اپ تلفن هوشمند، مي تواند شما را مطمئن کند که عزيزانتان داروهاي خود را بموقع و با اندازه و دوز تجويز شده، استفاده کرده اند. اين جعبه قرص که اندازه 100 * 76 * 22 ميلي متري دارد، با 70گرم وزن گزينه مناسبي است تا سالمندان بتوانند آن را درون جيب يا کيف حمل کنند. همچنين ازآنجا که باکس هاي داخل اين جعبه قابل جابه جا شدن هستند، براي ذخيره و نگهداري انواع داروها از قرص و ويتامين ها گرفته تا قطره و پمادها مناسب است.

 

باکس یادآوری دارو
باکس یادآوری دارو  ازآنجا که اين وسيله با اپ تلفن هاي همراه کارمي کند درواقع زنگ هشدار هوشمندي است که اگر سالمندان خوردن داروهايشان را با توجه به دوز مشخص و برنامه ريزي شده، فراموش کنند به آنها يادآوري کند و هيچ آلارم مزاحمي براي کاري که درست انجام شده است، تذکر نمي دهد.

مشخصات باکس یادآوری دارو:

با داشتن این جعبه دارو دیگر نگران فراموشی زمان مصرف دارو نباشید.

جعبه هشدار دهنده دارو دارای تایمر و زنگ آلارم است.

با زمان بندی دقیق دارو ها را سر وقت مصرف کنیـد.

قابلیت تنظیم وقت دلخواه مطابق با نیاز شما است.

تنظیم تایمر به مدت ۲۳ ساعت و ۵۹ دقیقه است.

شمارش معکوس محدوده ۲۴ ساعت است.