عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پیچ گوشتی همه کاره Bit 360
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: موجود نیست ،لطفا

پیچ گوشتی همه کاره Bit 360
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پیچ گوشتی همه کاره Bit 360

فروش عمده انواع ابزار آلات جدید و ماهواره ای زیر قیمت بازار

pich360-7

این پیچ گوشتی همه کاره انقلابی در تولید ابزار آلات بوده که با استفاده از آن شما 6 ابزار را فقط در یک دستگاه خواهید داشت. این ابزار قابلیت چرخش 360 درجه را دارا است که سبب شده تا شما به راحتی در هنگام کار با این محصول بتوانید انواع پیچ را باز و بسته نمایید.از دیگر ویژگی های این پیچ گوشتی دسته ارگونومیکی مخصوص آن بوده که از سر خوردن پیچ گوشتی از دست شما جلوگیری می کند. همچنین شما با این وسیله دیگر نگرانی ناشی از گم کردن ابزارهایتان نخواهید داشت و فقط کافی است سری مورد نیاز خود را انتخاب کرده و کار خود را انجام دهید. از این ابزار می توانید در منزل، ماشین و محل کار استفاده نمایید.

pich360-6 pich360-3 pich360-4 pich360-2 pich360-1