عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: ،لطفا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا/پخش انواع لوازم کاربردی

توضیحات کالا

آیا میدانید پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود ؟ بله ، پا عضوی مهم در بدن انسان است که بسیار به رسیدگی نیاز دارد ، در حالی که اغلب افراد به آن بی توجه هستند . یکی از کارهایی که برای پا لازم است ، ماساژ و به خصوص ماساژ کف پا می باشد . چراکه فواید بسیاری برای سلامتی روحی و همچنین جسمی انسان دارد .

از جمله فواید ماساژ کف پا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • افزایش و بهبود جریان خون
  • کاهش فشار خون
  • کاهش استرس و اضطراب
  • کاهش درد مفاصل
  • ایجاد آرامش
  • بهبود خواب
  • جلوگیری از آسیب دیدن پا

 

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

با توجه به علل ذکر شده و دلایل بسیاره دیگری که وجود دارد ، می توان گفت ماساژ پا تأثیر بسزایی در سلامتی افراد خواهد داشت . به همین دلیل اغلب توصیه می شود به صورت مداوم پا و خصوصاً کف پا را ماساژ دهید . افرادی هستند که به صورت تخصصی عمل ماساژ را انجام می دهند ، اما نمی توان در هر شرایطی و به صورت مداوم به آنها دسترسی داشت . به همین دلیل باید بتوانید خود کار ماساژ را انجام دهید .

این کار اغلب با استفاده از لگن آب صورت می گیرد . برخی افراد نیز جهت بالابردن میزان کیفیت ماساژ و همچنین بهبود درد پا ، از اسانس ها و داروهای گیاهی استفاده می کنند . اما این کار ، علاوه بر دشواری که دارد ، کارایی لازم را نخواهد داشت . برای حل این مشکلات و برطرف کردن این نیاز ، دستگاه هایی با عنوان ماساژور پا طراحی و تولید شده است . ابزاری که آن را با عنوان جکوزی پا نیز می شناسند .

 

 

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

 

این بار ، می خواهیم یکی از انواع این دستگاه ها را با عنوان دستگاه جکوزی و ماساژ پا به شما معرفی کنیم . محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی برای کلیه افراد خانواده . جکوزی پا ، درواقع شامل یک مخزن آب با ظرفیتی معادل 8 تا 10 لیتر می باشد . این محصول تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت است که می توانید از آن در شرایط مختلف استفاده نمایید.

در زیر جکوزی پا ، چهار پایه لاستیکی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بر روی سطح به صورت ثابت قرار بگیرید . در قسمت کف مخزن داخلی جکوزی ، چهار ماساژور غلطکی تعبیه شده تا در زمان حرکت پا به سمت جلو و عقب ، علاوه بر ماساژ کف پا ، باعث بهبود گردش خون و در نتیجه ایجاد آرامش بیشتر می شود . در قسمت میانی مخزن نیز محفظه ای قرار دارد که دارای درب و همچنین سوراخ های متعددی در دو طرف خود می باشد . این مخزن مناسب برای قرار دادن گیاهان دارویی است .

 

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

 

با توجه به نوع طراحی این محفظه ، گیاهان دارویی دیگر نمی توانند درون آب پخش شوند و با وجود سوراخ هایی که در دو طرف آن قرار داده شده ، آب به راحتی در میان این گیاهان جریان خواهد یافت . اما ویژگی بارز ماساژور جکوزی پا را می توان ، گرم کن برق آن دانست . این محصول ، مجهز به دستگاه گرم کن برقی آب می باشد که شما می توانید با استفاده از سوئیچ گردانی که روی قسمت جلویی مخزن قرار دارد آن را روشن کنید .

درون مخزن ، چراغی قرار دارد که در موقع روشن بودن گرم کن روشن می شود و ضد آب است . این گرم کن به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شود . زمانی که آب به حد مناسب گرم شود ، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود . در صورتی که سوئیچ همچنان در حالت روشن باقی بماند ، پس از چند دقیقه به صورت اتوماتیک روشن و بعد از مدتی مجدداً غیر فعال می شود و به همین صورت ادامه می دهد .

 

 

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

 

طراف سوئیچ انتخاب عملکرد ، پوششی قرار داده شده که قابلیت تاشو دارد و شما می توانید در موقع نیاز ، از آن به عنوان یک دستگیره جهت حمل و جابه جایی استفاده کنید و سپس به حالت اولیه بازگردانید . ماساژور جکوزی پا ، مناسب برای افراد مختلف و به خصوص افرادی است که به صورت مداوم در حال فعالیت هستند و نیاز به آرامش و همچنین کاهش استرس دارند . این محصول دارای رنگ کرم می باشد و مجهز به موتور گرم کن برقی برای افزایش دمای آب است .

ویژگی های دستگاه جکوزی و ماساژ پا :

  • طراحی نوین و بسیار کاربردی
  • ابعاد : 24cm * 37cm * 43cm
  • تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت
  • دارای موتور گرم کن برقی آب
  • ظرفیت : 8 تا 10 لیتر
  • دارای چهار غلطک ماساژ
  • دارای مخزن درب دار برای گیاهان دارویی
  • دارای دستگیره تاشو جهت جاجه جایی آسان
  • پوشش لاستیکی پایه ها جهت ثابت ماندن بر روی سطوح
  • مناسب جهت ایجاد آرامش ، کاهش استرس ، افزایش گردش خون و …

 

 

 

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا

پخش عمده و مستقیم جکوزی پا