عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: ،لطفا

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3/پخش عمده انواع لوازم کاربردی

هدفون بلوتوث نیا NIA مدل X3 یک مدل همه چیز تمام است.امکانات عالی ،وزن سبک،تنوع رنگی و زیبایی باعث تمایز این محصول از محصولات مشابه گردیده است.این هدفون بی سیم WIRELESS می تواند از طریق بلوتوث به دستگاه هوشمند شما متصل گردیده و امکان پاسخ به مکالمات روزمره و پخش موسیقی را به شکل هندزفری به شما خواهد بخشید.

از دیگر خصوصیات عالی این هدفون وایرلس می توان به امکان دریافت و پخش امواج رادیویی FM،نصب کارت میکرو SD و اجرای آن،داشتن میکروفن داخلی، امکان خم کردن برای ایجاد ابعاد کوچکتر و حمل ساده تر اشاره کرد.حتی شما می توانید در صورت تمایل کابل صوتی را به آن متصل نموده و صدا را از یک هدفون و یا دستگاه دیگر گوش دهید.به همین دلیل است که این هدفون یک هدفون کامل و منحصر به فرد شناخته می شود.

 

 

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

اطلاعات بیشتر در مورد هدفون بلوتوث وایرلس NIA-X3 :

قبل از استفاده از هدفون برای اولین بار، حدود 2.5 ساعت دستگاه را شارژ نمایید.

چراغ شاخص روی گوشی هدفون در زمان شارژ به رنگ قرمز در می آید.

برای شروع استفاده از دستگاه به صورت بلوتوثی،هدفون را روشن نموده و در فاصله 30 سانتی متر تلفن هوشمند خود قرار داده و با آن جفت نمایید.نام بلوتوث هدفون X3 میباشد.

اگر تمایل به استفاده از کارت میکرو اس دی دارید آن را در شیار مخصوص قرار داده و اندکی فشار دهید تا قفل شود.در صورت تمایل به خارج کردن کارت دقت داشته باشید که حتما هدفون خاموش باشد.

اگر تمایل به استفاده از رادیو دارید بر روی دکمه اصلی که تصویر یک گوشی بر روی آن قرار دارد کلیک کرده و برای چند ثانیه نگه دارید، چراغ آبی شاخص شروع به چشمک زدن می نماید، صبر کنید تا چراغ به حالت ثابت روشن بماند که به معنی کامل شدن فرایند بوده و شما می توانید به رادیو گوش داده و بین ایستگاههای مختلف رادیویی FM جابجا شوید.

اگر می خواهید از کابل صوتی استفاده نمایید حتما قبل از اتصال هدفون را خاموش کنید.

 

تذکر:

برای اینکه عمر مفید هدفون را افزایش دهید زمان کوتاهتری از صدای بلند استفاده نمایید.

از قرار دادن هدفون در کنار حرارت بالا و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری نمایید.

از ورود آب به هدفون به شدت خودداری نمایید.

برای تمیز کردن هدفون از مواد حاوی الکل، آمونیا،بنزن و یا مواد سایشی استفاده ننمایید.

 

 

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

1-دکمه ای که با شماره یک مشخص شده است دکمه روشن و خاموش خود هدفون است.

2-دکمه شماره 2 کارکردهای مختلفی دارد:وقتی به بلوتوث متصل است در زمان تماس با یک فشار کوتاه،پاسخ به مکالمه و فشار طولانی مدت به معنای رد تماس است.در هنگام مکالمه نیز فشار کوتاه به معنای پایان تماس خواهد بود.درحالت استند بای و یا پخش موسیقی فشار و نگه داشتن دکمه به معنی شماره گیری مجدد خواهد بود.

اگر روی حالت میکرو اس دی باشید فشار دادن این دکمه به معنی اکولایزر خواهد بود.

اگر پس از روشن کردن هدفون این دکمه را فشار داده و نگه دارید هدفون بر روی حالت رادیو خواهد رفت.

3- دکمه شماره 3 زمانی که در حالت بلوتوث و میکرو اس دی باشید ،فشار به بالا یعنی قبلی،فشار به پایین یعنی بعدی،فشار مستقیم به معنای توقف و اجراست.

اگر مشغول گوش دادن به رادیو هستید فشار به بالا به معنی ایستگاه بعدی،فشار به پایین ایستگاه قبلی و فشار مستقیم به معنی بی صدا،روشن و خاموش است.

اگر این دکمه را فشار داده و نگه دارید حالت ها بین بلوتوث، میکرو اس دی و رادیو جابجا می شود.

4-پورتی که با شماره 4 مشخص شده محل اتصال کابل شارژ به هدفون است.

5- شماره 5 نیز محل اتصال کابل صوتی است.

 

هدفون بی سیم نیا Nia X3با ورژن بلوتوث 4.0،ساخت شرکت معروف NIA دارای طراحی ارگونومیک با گوشی های چرمی و نیز مجهز به قابلیت حذف کامل صدای اطراف جهت استفاده در محیط های پر سر و صدا می باشد.هدفون X3 از نوع هدفون‌های روگوشی است.تفاوت عمده هدفون نیا X3 با X2 در ظاهر شیک تر گوشی های سری X3 می باشد.

 

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

این محصول دوست‌داشتنی از دو درایور صدا با قطر اسپیکر 40 میلی‌متر بهره می‌برد.این هدفون بلوتوثی بی سیم قدرت و کیفیت صوتی فوق العاده بالایی دارد.بدنه ی این هدفون به گونه ای طراحی شده که در برابر ضربات مقاوم بوده و انعطاف پذیر نیز می باشد،قسمت بالایی هدفون نیز از چرم مصنوعی مرغوب می باشد.حداکثر توان ورودی این هدفون 50 وات می باشد که میزان توان بالایی برای هدفون می باشد.

 

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

پخش عمده هدست بلوتوث نیا مدل X3

هدفون بی سیم نیا X3 در مرحله اول دارای بلوتوث بوده و در کنار آن قابلیت نصب مموری کارت میکرو اس دی Micro SD و کابل Aux(جک 3.5 میلیمتری) و رادیو FM را نیز داراست.بی شک Nia X3 با طراحی شیک و زیبای خود در زمان استفاده تداعی کننده ی حس فوق العاده ای می باشد.