عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: ،لطفا

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو/پخش انواع لوازم کاربردی

 

خامه ریز E Z Deco ، یک ابزار جدید و در عین حال بسیار کارآمد است . این خامه ریز به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توان آن را علاوه بر یک خامه ریز ، به عنوان یک قلم طراحی روی کیک نیز مورد استفاده قرار دارد . خامه ریز ای زد دکو ، دارای چهار سری از جنس پلاستیکی می باشد که می توانید با استفاده از آنها طرحی دوست داشتنی را بر روی کیک و شیرینی های خوشمزه خانگی خلق کنید . شما می توانید از خامه ریز حرفه ای e z deco پخش عزیزی برای طراحی روی انواع کیک ، شیرینی ، ژله و … استفاده نمایید .

 

توضیحات کالا

شیرینی های از جمله خوراکی های بسیار پر طرفدار در میان افراد مختلف در سراسر جهان هستند . شما می توانید تنوعی بی نظیر را در ارائه انواع شیرینی ها مشاهده کنید . این خوراکی دوست داشتنی ، به دلیل داشتن جذابیت ظاهری و در عین حال طعمی شیرین و فوق العاده ، مورد پسند همگان است . به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به درست کردن انواع کیک و شیرینی در منزل خود هستند .

 

 

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

 

هر کاری نیاز به تجهیزات خاص خود دارد و مسلماً تهیه شیرینی و کیک ، نیز مستلزم داشتن وسایل و امکانات مربوط به خود می باشد . از جمله این وسایل می توان به خامه ریز اشاره کرد . خامه ریز ها برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که عمده کارایی آنها در طراحی و تزئین خوراکی ها و مواد غذایی است و در تهیه شیرینی ها و البته انواع کیک ، استفاده از آن بسیار حائز اهمیت است .

 

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

 

خامه ریز ها دارای تنوع ابعادی و ظاهری بسیار بالایی می باشند که البته اغلب ، عملکردی شبیه به یکدیگر دارند .پخش عزیزی میخواهد شما را با یک محصول جدید تحت عنوان خامه ریز E Z Deco آشنا کند. محصولی با طراحی نوین و کارآمدی به مراتب بیشتر نسبت به سایر ابزار مشابه خودش . خامه ریز e z deco ، دارای کیسه مخصوص خامه و اهرم فشار پمپی می باشد و شما می توانید خامه ، شکلات و … را داخل آن بریزید و استفاده نمایید . اما آنچه وجه تمایز این خامه ریز با سایر محصولات مشابهش می باشد ، طراحی ظاهری و همچنین نوع عملکرد آن است .

 

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

 

خامه ریز های معمولی درواقع از یک کیسه و سری تشکیل شده اند ولی ای زد دکو ، متفاوت است . e z deco را می توان به عنوان یک دستگاه خامه ریز هم نامید . برای استفاده از آن شما باید خامه ، شکلات و … را داخل کیسه بریزید و بر روی سطح خامه ریز قرار دهید ، سپس دستگیره منحنی شکل را بر روی کیسه قرار دهید و همانند یک قلم طراحی ، از آن استفاده نمایید . این عملکرد ، باعث می شود کار شما در استفاده از خامه ریز ساده تر و طراحی با استفاده از آن دقیق تر شود .

 

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

 

برای طراحی روی کیک ، شیرینی ، ژله و … از ابزاری با عنوان قلم طراحی استفاده می شود که فقط قابل استفاده برای تزئین می باشد . ای زد دکو ، علاوه بر خامه ریز ، یک قلم طراحی کیک نیز محسوب می شود . شما به سادگی با داشتن این محصول هم یک قلم طراحی بر روی کیک و هم یک خامه ریز حرفه ای را در اختیار خواهید داشت و می توانید برای تزئین و طراحی بر روی انواع غذاها ، دسر و … از آن استفاده نمایید

 

ویژگی های خامه ریز E Z Deco :

  • طراحی جدید ، زیبا و کارآمد
  • دارای اهرم فشار پمپی
  • دارای 4 سری از جنس پلاستیک
  • قابل استفاده به عنوان قلم طراحی برای کیک ، شیرینی ، ژله و …
  • سبک و کم حجم
  • سهولت در استفاده
  • سهولت در شست و شو
  • قابل استفاده برای طراحی با خامه ، شکلات مایع و …
  • قابل استفاده در منزل ، قنادی ، هتل ، رستوران ، کافی شاپ و …

 

 

  • پخش عمده خامه ریز ایزی دکو

    پخش عمده خامه ریز ایزی دکو