عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: ،لطفا

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ/پخش انوع لوازم کاربردی و لوازم خودرو

 

 

جعبه ابزار طرح تایر ۲۵ تکه Tire shaped mini tool kit with car wheel shape به شکل تایر خودرو طراحی شده است که درون آن ۲۵ قطعه کاربردی برای هر خودرو شامل ابزار هایی چون پیچ گوشتی, دم باریک, متر, آچار باکس, میله رابط, و سری هایی در سایزهای متنوع همراه با قالب هایی برای قرار گرفتن ابزار ها به طور ثابت طراحی شده است.

 

 

 

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ

 

قطر این جعبه چرخ مانند 14سانتی متر بوده و بسیار سبک می باشد و از پلاستیک فشرده ساخته شده که حمل این وسیله را ساده نموده است.

خرید جعبه ابزار طرح تایر ۲۵ تکه جعبه ابزار مناسب برای ماشین مدل ۲۰۱۸

این جعبه ابزار را در منزل یا ماشین خود گذاشته و دیر نگران گم شدن وسایل ضروری خود نباشید. در مسافرت ها و جاده ها همیشه ابزار ضروری مورد نیاز خود را به صورت مرتب و جمع و جور به همراه داشته باشید.

 

 

جعبه ابزار یکی از وسایل مورد نیاز برای اتومبیل و همچنین منزل می باشد که در برخی مواقع جهت تعمیرات دسترسی به چنین محصولی کاملا ضروری به نظر می آید, این جعبه ابزار با طرحی متفاوت و به شکل تایر طراحی شده است و ۲۵ تکه می باشد و شامل ابزارهای چون پیچ گوشتی, دم باریک, متر, آچار باکس, میله رابط, و سری هایی در سایزهای متنوع می باشد و بر روی این جعبه پلاستیکی تایر مانند تعبیه شده اند و طوری جاسازی شده اند که به اندازه کافی محکم بوده و در اثر حمل جعبه جابجا نمی شوند این جعبه به صورت سبک طراحی شده است و براحتی قابل حمل و انتقال و جابجایی می باشد از این جعبه علاوه بر اتومبیل می توان برا یامور محل کار و همچنین در منزل استفاده نمود. قطر تایر موردنظر در سایز شانزده سانتی متری طراحی شده است, این جعبه دارای کاربرد خانگی و صنعتی می باشد.

 

 

 

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ

پخش عمده جعبه ابزار طرح چرخ

 

جعبه ابزار طرح تایر ، محصولی با طراحی کاملاً جدید و در عین حال فانتزی است . این جعبه ابزار همه کاره ، به سادگی می تواند در هر شرایطی همراه شما باشد تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید . جعبه ابزار طرح تایر ، دارای ۲۵ قطعه می باشد که شامل دم باریک ، سیم چین ، آچار بکس و انواع پیچ گوشتی می شود و قابل استفاده در منزل ، محل کار ، درون خودرو و … خواهد بود . ظاهر این جعبه ابزار مشابه یک تایر خودرو است و به همین دلیل به این عنوان نامیده می شود