عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

پخش عمده بند انداز برقی BAIDI
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

پخش عمده بند انداز برقی BAIDI
قیمت: تماس بگیرید لطفا

پخش عمده بند انداز برقی BAIDI

فروش عمده انواع محصولات تله شاپینگ و آرایشی زیر قیمت بازار

بند-اندراز-برقی-baidi بندی-انداز-برقی-baidi

برند BAIDI

● بند انداز برقی

● کیفیت ساخت بسیار بالا

●  کاربرد بسیار راحت و آسان

●  مناسب برای انواع پوست

●  طراحی ارگونومیک و بسیار خوش دست

● موتور قوی، بادوام و کم صدا

●  دارای چراغ LED برای دید بهتر در محل اصلاح

●  بهمراه ژل سرد کننده طبی جهت کاهش درد در هنگام عملیات بند اندازی

● بند انداختن سریع و یکدست موهای زائد صورت، چونه، گونه، پشت لب، پیشانی، بدن، دست و پاها

●  از بین بردن کوتاه ترین موها

● به همراه نخ سیلک مخصوص و پودر صورت

● مناسب برای استفاده در خانه و سالن های زیبایی

● دارای پکیجینگ

بند-انداز-برقی-یbaidi بند-انداز-برقی-baidi

بند انداز برقی در اصل همون کاری که با دست انجام میدیم رو بصورت خودکار به وسیله شاخکهای متحرکی که داره انجام میده و کارو رو سریع، ساده و حتی دقیق تر میکنه؛ این وسیله براحتی موهای ضخیم و زیر پوستی و حتی موهای ریز و نازک رو هم بدون آسیب رساندن به پوست برمیداره. برای همین امروز دایابرگ یک نمونه از این بند اندازها رو با برند BAIDI که یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندها در وسایل آرایشی خانم هاست رو بهتون پیشنهاد میده که موتور قوی و با کیفیتی داره و بسیار کم صداست. این دستگاه توی خونه و حتی سالن های آرایشی بسیار کاربردیه و البته در پکیج این نمونه، یک قرقره نخ سیلک مخصوص اصلاح و همینطور پودر اصلاح صورت و ژل طبی بی حس کننده هم قرار داره و با یه تخفیف بینظیر مثه همیشه تقدیم شما دایابرگی ها میشه.

در انتها باید این نکته رو یادآوری کنم که باید این ژل به مدت تقریبا 20 دقیقه در فریزر قرار بگیره و سپس روی محلی که تصمیم به بند انداختن دارید ماساژ داده بشه تا باعث بی حسی و کاهش درد موضعی بشه.