عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

مچ بند هوشمند مای کرونوز مدل ZeFit
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

مچ بند هوشمند مای کرونوز مدل ZeFit
قیمت: تماس بگیرید لطفا

مچ بند هوشمند مای کرونوز مدل ZeFit

فروش و پخش عمده مچ بند هوشمند مای کرونوز مدل ZeFit

4de6b1 cf1fbe ce9009 f155ee

افرادی که به انجام ورزش روزانه ولی غیر حرفه‌ای می‌پردازند، یک مچ‌بند هوشمند با امکانات ساده نیز می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد. Zefit که توسط شرکت «مای کرونوز» (MyKronoz) تولید شده است، امکاناتی دارد که می‌تواند مورد استفاده‌ی بسیاری از افراد قرار گیرد. این مچ‌بند همانند دیگر مچ‌بندها قابلیت شمارش گام را دارد که معیار مناسبی برای میزان فعالیت روزانه است. علاوه بر این Zefit می‌تواند میزان مسافت طی شده را محاسبه کند. امکان تنظیم یادآور برای فعالیت‌های ورزشی از پیش تعیین‌شده و امکان تنظیم هشدار برای بیدار شدن در زمان معین از دیگر قابلیت‌های این محصول است. برای بررسی وضعیت متابولیسم بدن می‌توان از قابلیت محاسبه‌ی کالری مصرف‌شده کمک گرفت. حسگر شتاب‌سنج در نظر گرفته شده برای Zefit، می‌تواند به محاسبه‌ی تعداد گام‌های برداشته شده و مسافت طی‌شده کمک فراوانی کند. مدت زمان شارژ شدن این کالا 2 ساعت است و سپس می‌توان به‌مدت 3 تا 4 روز از آن استفاده کرد. قابلیت عملکرد در دمای 20- تا 40+ از دیگر قابلیت‌های این کالا است که آن را برای استفاده‌ی کوهنوردان در شرایط مختلف مناسب می‌سازد. این محصول برای اتصال به گوشی تلفن همراه باید با سیستم‌عامل آن سازگار باشد. Zefit می‌تواند با سیستم‌عامل‌های iOS 6.0 و اندروید 4.3 به بالا ارتباط برقرار کند. این مچ‌بند در برابر رطوبت، عرق و باران مقاومت دارد اما در تماس با گرد و غبار آسیب می‌بیند. Zefit دارای امکانات و ویژگی‌هایی از قبیل شتاب‌سنج، سازگاری با سیستم‌عامل‌های iOS 6.0 و اندروید 4.3، باتری با طول عمر 3 تا 4 روز، شمارش گام، محاسبه‌ی مسافت طی‌شده، محاسبه‌ی کالری مصرف‌شده، امکان تنظیم یاآور و امکان تنظیم هشدار است.