عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

ملاقه فانتزی طرح دایناسور
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

ملاقه فانتزی طرح دایناسور
قیمت: تماس بگیرید لطفا

ملاقه فانتزی طرح دایناسور

فروش عمده انوع محصولات آشپزخانه جدید و فانتزی با کیفیت عالی واردات بی واسطه

-----17

امروز قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که بسیار طراحی شگفت انگیز و خلاقانه ای دارد ، این محصول به گونه ای طراحی شده است که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.نام این محصول ملاقه فانتزی طرح دایناسور است

-----14

جزئیات محصول

این یک واقعیت اثبات شده در دنیای آشپزی است که ابزار آشپزی در یک آشپزی موفق بسیار نقش دارند ، زمانی که شما ابزار مناسب آشپزی را در اختیار داشته باشید که کار با آنها برای شما لذت بخش باشد ، مطمئناً موفق تر خواهید بود ، به همین خاطر ما به شما یک ابزار بسیار کار آمد در امر آشپزی را معرفی خواهیم کرد که بسیار زیبا و منحصر به فرد است ، طراحی این محصول به گونه ای است که علاوه بر نسوز بودن قابلیت ایستادن بر روی پاهای خود را دارد.

پیش از این لوازم آشپزخانه ها دارای طراحی های متنوع و چندان زیبایی نبود ، و رفته رفته ، این نگرش تغییر کرد و تولیدکنندگان لواز آشپزخانه سعی در ارائه محصولاتی کردند که علاوه بر کارایی لازم دارای زیبایی خاصی باشد تا جلوه آشپزخانه ها تغییر کند و استفاده کنندگان از این محصولات از کار با این لوازم لذت ببرند ، از جمله لوازم بسیار مورد استفاده و مهم در آشپزخانه ها ملاقه است و ما به شما این بار ملاقه طرح دایناسور را معرفی می کنیم.

-----9

طراحان و تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه تا به حال اشکال و طرح های مختلف و متنوعی از ملاقه و قاشق های آشپزخانه را طراحی و تولید نموده اند ، اما تمام این طرح ها را برای دقایقی کنار بگذارید و طراحی نوین و فانتزی را بنگرید که در نوع خود بی نظیر و بسیار زیبا است.

نس نام دریاچه ای واقع در اسکاتلند است که مردم آن منطقه از نیم قرن پیش تاکنون بر این اعتقادند که در این دریاچه هیولای ماقبل تاریخ زندگی میکند.

 

-----2

محصولی که ما به شما معرفی می کنیم ، ملاقه فانتزی طرح هیولای لاک نس است ، یک ملاقه با طراحی فانتزی و بسیار زیبا که در رنگهای مختلفی ارائه شده است ، نام و طراحی این ملاقه بر گرفته از هیولای دریاچه لاک نس می باشد . این ملاقه فانتزی از جنس پی وی سی نشکن است . در هیولای لاک نس دارای چهار پا می باشد که در طراحی این ملاقه ، پاهای هیولا در قسمت زیرین ملاقه تعبیه شده است تا زمانی که شما آن را بر روی سطحی قرار می دهید در جای خود بایستد.

-----3

این ملاقه دارای جنس نسوز است و همین امر شما را قادر می سازد تا راحت تر ازآن استفاده نمایید.پاهای هیولا که در قسمت زیرین این ملاقه تعبیه شده است ، ملاقه را قادر می سازد بر روی هر سطح صافی باستد ، یعنی ملاقه حتی داخل قابلمه غذایی شما هم ایستاده به شما می نگرد.چه حسی پیدا می کنید وقتی ببینید که یک هیولای زیبای کوچک از درون قابلمه غذای شما بر روی اجاق گاز با چشمان خود به اطراف و شما نگاه می کند.

-----5

زیبایی این ملاقه فانتزی به قدری است که نگاه هر بیننده ای را به خود معطوف می نماید و لذت مشاهده زیبایی خود را در چشم مخاطبش ایجاد می کند. طراحان این محصول بسیار زیاب علاوه بر ملاقه فانتزی ، ملاقه آبکش این محصول را نیز طراحی و تولید نموده اند که زیبایی هرچه بیشر این محصول را به نمایش می گذارد.

ویژگی های ملاقه فانتزی هیولای لاک نس :

  • تولید شده از پی وی سی
  • نسوز
  • قابلیت ایستادن در ظرف ، قابلمه ، روی میز و …
  • طراحی برگرفته از هیولای دریاچه لاک نس
  • ارائه شده در رنگ های آبی ، قهوه ای و سبز

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول قابلیت ایستادگی آن بر روی سطوح است ، این ویژگی باعث می شود که شما دیگر به فکر انتخاب سطحی برای خوابانتذ ملاقه بر روی آن نباشید ، این ملاقه دارای طراحی بامزه ای است و ظاهر صورت این هیولا به شکلی کنجکاو طراحی شده است.

-----6  -----8 -----10  -----20 -----12 photo_2015-11-24_17-43-16