عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

محافظ موبایل ضد آب
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

محافظ موبایل ضد آب
قیمت: تماس بگیرید لطفا

کیف محافظ ضدآب موبایل همانطور که از نامش پیداست، از گوشی شما در برابر رطوبت محافظت می کند. یکی از دشمنان اصلی موبایل ها همواره قطرات آب بوده اند و در صورتی که این قطرات به گوشی شما راه پیدا کنند، دچار دردسر بزرگی می شوید. شاید شانس با شما همراه باشد و با خاموش کردن گوشی و خشک کردن آن طی چند ساعت مشکل برطرف شود؛ اما شما هیشه انقدر خوش شانس نخواهید بود.

uc_257

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید گوشی تلفن همراهتان را با خود به کنار ساحل و یا استخر ببرید ولی به خاطر ریسک خیس شدن از اینکار صرفنظر کرده اید. این محافظ راه حل شماست. به علاوه می توانید از این محصول به عنوان یک کیف موبایل در همه شرایط استفاده کنید. رنگ های شاد این کیف حس خوبی را به شما منتقل می کند.

این محافظ برای تمام گوشی ها قابل استفاده است و از PVC با دوام بالا ساخته شده است. اگر قصد سفر دارید، با خرید این محافظ گوشی ارزشمند خودتان را بیمه کنید.

ویژگی ها :uc_257

– ضد آب

– ساخته شده از مواد PVC با دوام

– قابل استفاده برای انواع گوشی ها با سایز های مختلف

– جنس نیمه شفاف به طوریکه می توانید صفحه گوشی خودتان را از بیرون مشاهده کنید