عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده مجیک ماساژ برا
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

فروش عمده مجیک ماساژ برا
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده مجیک ماساژ برا

بزرگ كننده و سفت كننده، كوچك كننده و سفت كننده، حالت دهنده و سفت كننده ، با مجیک ماساژ برا مخصوص و عملكرد ويبره، قابل شارژ،

PANGAO-MAGIC-MASSAGE-BRA (1) PANGAO-MAGIC-MASSAGE-BRA

خرید مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
As Seen On TV
فروش مستقیم و بدون واسطه
مجیک برا (فرم و حالـــت دهنده Orginal اورجینال)

بزرگ کننده و سفت کننده، کوچک کننده و سفت کننده، حالـــت دهنده و سفت کننده ، با مجیک ماساژ برا مخصوص و عملکرد ویبره، قابل شارژ، فوق‌العاده موثر فقط با یک دوره یک ماهه

 

توضیحات ماساژور جادویی  مجیک ماساژ برا Magic massage bra:

سینه‌ های جذاب و خوش‌فرم از علائم بارز زنانگی‌است.
که فقط برای شیردادن به نوزادان ساخته نشده‌اند بلکه قسمت مهمی‌از بدن و اندام زنان هستند. هر زنی آرزو دارد این قسمت زیبا و مجذوب‌کننده داشته‌باشد.


مجیک ماساژ برا بهترین هدیه‌ای است که یک زن می‌تواند دریافت کند.


استفاده از این دستگاه علاوه بر آنکه‌ می‌تواند در پیشگیری و درمان بیماری‌ها مفید باشد این توانایی را نیز دارد که فرم سینه ها را زیبا و تکامل یافته‌تر نماید.


افزایش سن ، زندگی پرمشغله ، بارداری ، افزایش وزن و کوچکی مادرزادی سینه ها از جمله عوارضی هستند که می‌توانند موجب کوچک مسطح یا افتادگی شده و آن‌ها را ناسالم و مریض نمایند.


ماساژور جادویی پانگااو به هزاران زن کمک کرده‌است تا اعتماد به‌نفس و احساس زن بودن و جذابیت خود را باز‌یابند.

 

عملکرد دستگاه :
بهبود ظاهری
ماساژور جادویی پانگااو سینه ها را تحریک و جریان خون و بازسازی سلول‌ها را تسریع می‌کند. ماساژ فیزیکی که توسط ماساژور‌های قوی این دستگاه انجام می‌شود میزان ترشح هورمون را افزایش می‌دهد. این کار موجب سلامت و جذابیت بیشتر خانم‌ها می‌شود.

 

ماساژور جادویی پانگااو ظاهر را درشت‌تر ، خوش‌فرم‌تر ، گرد‌تر ، جذاب‌تر و جوان‌تر می‌کند.

 

ماساژور جادویی پانگااو سینه‌ها را سربالا کرده و غده‌های سینه را تحریک می‌کند. جریان خون در سینه‌ها را تقویت کرده و علاوه بر جلوگیری از شل و آویزان شدن می‌تواند از بروز بیماری‌های مربوطه نیز جلوگیری کند.

 

این محصول همچنان می‌تواند چربی‌ها را جابجا کرده و به آن شکلی‌زیبا و گرد ببخشد. این دستگاه می‌تواند خوابی عمیق‌تر ، افزایش میزان ترشح هورمون‌ها داخلی و ایمنی از ابتلا به بیماری‌ها را به شما هدیه نماید.

 

ماساژور پانگااو هر دو حالـــت را با هم درآمیخته است. بدین صورت که قسمت لرزاننده – که در انواع مشابه جنــســی پلاستیکی دارد – را در یک بالشتگ پیچیده است تا اگر خواستید انرا بصورت مجزا و در دیگر‌تان استفاده نمایید از سفتی کائوچوی آن ناراحت نشوید و بالشتک را در داخل سوتین مخصوص خود جای داده است تا اگر خواستید سوتین را بشویید از اتصالی‌پیدا کردن یا سوختن قسمت لرزاننده به خود نلرزید.