عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

لباس 3 حالته 3Way Poncho
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

لباس 3 حالته 3Way Poncho
قیمت: تماس بگیرید لطفا

لباس 3 حالته 3Way Poncho

فروش عمده محصولات تله شاپینگ و پخش عمده لباس 3 حالته 3Way Poncho

لباس 3 حالته 3Way Poncho

لباس 3 حالته 3Way Poncho

لباس 3 حالته 3Way Poncho

لباس 3 حالته 3Way Poncho

لباس 3 حالته 3Way Poncho

مجموعه فروشگاهی ماماشاپ با تکیه بر تجربه 4 ساله فعالیت در حوزه پوشاک اینترنتی و بعنوان مبدع و مبتکر این شاخه به ارائه جدیدترین برندهای این عرصه با هدف جلب رضایت و تجربه شیرین در خرید اینترنتی مشتریان نموده است

برترین مدل های لباس زیر زنانه ماماشاپ را در این قسمت مشاهده خواهید کرد

انتخاب لباس زیر برای بانوان کار بسیار ساده ای می تواند باشد اما آقایان چطور ؟!

خرید لباس زیر زنانه برای بعضی از آقایان یک چالش به حساب می آید.

علت این مشگل هم عدم داشتن اطلاعات از فاکتورهای مهم در انتخاب درست لباس زیر می باشد. همان طور که می دانید خرید لباس زیر بستگی به فرم اندام شخص مصرف کننده و سایز او دارد اما ازین این نکات که بگذریم مساله سلیقه و انتخاب یک لباس زیر جنس خب و باب پسند بانوان برند پوش ایرانی نیز کاره ساده ای نیست.

ما در اینجا چند نمونه پیشنهادی در اختیار شما خواهیم گذاشت که از پر فروشترین های فروشگاه اینترنتی ماماشاپ است :

  1. ست لباس زیر ترک X-LADY کد 4805
  2. ست لباس زیر 7005 با رنگبندی زیبا
  3. ست لباس زیر ساتن گیپور 7006
  4. ست لباس زیر سه بنده بسیار فانتزی 7013
  5. ست لباس زیر فانتزی پشت گردنی با رنگبندی

در کشورهاي پیشرفته جهان استاندارهاي خاصي را براي توليد لباس زير زنانه رعايت مي‌کنند؛‌ مثلا بهترين الياف را جهت بافت پارچه‌هاي لباس زیر تهيه کرده و با مواد کاملا بهداشتي و استاندارد، رنگ و تکميل مي‌نمايند. به همين علت قيمت اين لباس‌های زیر زنانه بالا مي‌رود. لباس ‌زير‌هايي با جنس دانتل يا آنهايي که داراي خاصيت انعطاف‌پذيري هستند بهترين جنس و بافت محسوب مي‌شوند. اگر با اين جنس لباس زیر راحت نيستيد، ما انواع نخي را به شما پيشنهاد مي‌کنيم که حساسيت پوستي کمتري ايجاد مي‌کند البته لباس زیر زنانه شورت و سوتین گیاهی هم مناسب پوست های حساس می باشند.