عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

قالب میوه پاپ شف
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 8800 ،لطفا

قالب میوه پاپ شف
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده قالب میوه پاپ شف

فروش و خرید عمده و واردات انواع محصولات آشپزخانه جدید و پخش محصولات ارزان باکیفیت زیر قیمت بازار

خرید عمده قالب میوه پاپ شف

13930214175139popCHEF-1 قالب پاپ چف پاپ چف

اطلاعات کلی در مورد قالب میوه پاپ چف:

پاپ چف نوعی شابلون میوه با کارایی بسیار ساده و سریع است که می تواند انواع میوه و حتی کیک و . . . را به اشکال زیبا و جذاب تبدیل کند. از آنجایی که در میوه آرایی و سفره چینی خانم ها از شکل های زیبای میوه ها استفاده می کنند پاپ چف راه حلی آسان و سریع را به شما معرفی کرده است. پاپ چف از دو قطعه تشکیل شده که بعد از کات کردن قطعات میوه و . . . آن را به داخل محفظه خود مکش کرده و اجازه تشکیل اشکال رنگارنگ را به صورت سطری می دهد و با فشردن دسته آن شکل های ساخته شده خارج می شود.

پاپ چف در میوه آرایی:

میوه آرایی یکی از هنرهای پرطرفدار در بین خانمها می باشد و استفاده از وسایل میوه آرایی بسیار مرسوم است ، مجیک شف جدیدترین وسیله میوه آرایی در سال 2014 می باشد که به دلیل استفاده آسان و تولید شکل های زیبا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. با پاپ شف تنها با 3 حرکت، سریع و آسان، میوه ها و غذاهای مورد علاقه خود را به اشکال هندسی مختلف در آورده و سفره ای زیبا برای خانواده خود فراهم سازید.


پاپ چف در سفره آرایی:

به غیر از میوه این دستگاه امکان تولید اشکال هندسی کیک و ژله را نیز دارد ! ژله ، کارامل ، کیک و دیگر خوراکی هایی از این قبیل نیز می توانند دارای اشکالی زیبا باشند با پاپ چف سفره ای زیبا و جذاب داشته باشید.

349006l2 popchef