عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده چاقوی سه تکه طرحدار
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: 8000 ،لطفا

فروش عمده چاقوی سه تکه طرحدار
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده چاقوی سه تکه طرحدار

فروش انواع لوازم آشپزخانه ریز و چاقو و وسایل تله شاپینگ

چاقوی-سه-تdbdfکه-طرحدار

ویژگی ها

● چاقوی 3 تکه kitchen knife

● طرح گلدار

● تیغه فوق العاده تیز

● تیغه استیل ضد زنگ

● بسته حاوی 3 عدد چاقو در 3 سایز

● دارای پکیجینگ

● ارسال طرح بصورت رندوم

چاقوی-سه-ت;llکه-طرحدار

ست چاقو های رنگی با طراحی زیبا و شیک و رنگ بندی منحصر به فرد یکی از زیباترین و کاربردی ترین محصولاتی است که برای آشپزخانه طراحی شده است. تیغه ی های این چاقو ها دارای روکش سرامیکی است که مانع چسبیدن هر نوع مواد غذایی به بدنه ی چاقو ها می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این ست 3 تیکه چاقو ساخته شدن از مواد آنتی باکتریال است که مانع رشد باکتری ها در این محصول می شود و سطح بهداشت آشپزخانه شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. این ست چاقو شامل 3 عدد چاقو در سایزها و رنگ های مختلف می باشد.

چاقوی-سهhgfg-تکه-طرحدار

چاقوی رنگی طرحدار گل یک چاقوی خوشگل برای آشپزخانه می باشد که یکی از بهترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود. این چاقو نسل جدید چاقو ها می باشد و برای اولین بار در ایران آمده است. تیزترین و برنده ترین چاقو تولید شده در جهان شناخته می شود و قیمت مناسبی هم دارد.

چاقویbdbvd-سه-تکه-طرحدار

چاقو رنگی سه تکه طرحدار گل

چاقو های آشپزخانه نانو

یکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه

برای اولین بار در ایران

نسل جدیدی از چاقو های استیل

تیزترین و برنده ترین چاقو تولید شده در جهان

این چاقو تا آخر عمر با شما و در کنار شماست