عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده پایه عکاسی مونوپاد
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

فروش عمده پایه عکاسی مونوپاد
قیمت: تماس بگیرید لطفا

 فروش عمده پایه عکاسی مونوپاد

 باکیفیت و ارزان

مونوپاد مدلZ07-1

monopad-9

خصوصیات مونوپاد مدل Z07-1

وزن محصول 130 گرم

حداکثر تحمل وزن 500 گرم

حد اقل طول 20 سانتی متر و حد اکثر 97 سانتی متر

monopad-12

هیچ دکمه ای بر روی دسته نیست

monopad-10

نحوه استفاده : گوشی همراه خود را در محل دوربین قرار دهید، پایه مونوپاد را به اندازه دلخواه باز نمایید، دوربین را بر روی حالت تایمر قرار داده و دکمه گرفتن عکس یا فیلم را فشار دهید.

monopad-1

دقت  داشته باشید که در کادر عکس باشید.

پایه دوربین موبایل مونوپاد بدون ریموت

  monopad-3  پایه دوربین موبایل می تواند تحولی شگرف در عکس های سلفی شما ایجاد نماید با ما همراه شوید و همین الان پایه عکس سلفی حود را خریداری نمایید. در حال حاضر سه نوع مونوپاد در فروشگاه اینترنتی ما به صورت عمده موجود است که می توانید بلافاصله سفارش داده و از طریق باربری و یا تیپاکس و یا پست و ترمینال به مقصد شهر شما ارسال گردد. در سایت عمده فروشی چی میخوای انواع مونوپاد و وسایل خویش انداز به صورت عمده موجود است.monopad-2

آيا مي دانيد عكس selfie چيست؟ و چرا اين روزها اين قدر باب شده است؟ عكس selfie عكسي است كه شخص بوسيله دوربين ديجيتال از خودش و يا خودش به همراه يك گروه عكس ميگيرد. و به خصوص انتشار اين عكس هاي selfie در شبكه اي اجتماعي و اينستاگرام بسيار زياد است.

يكي از وسايلي كه لذت گرفتن عكس selfie را افزايش مي دهد خريد پايه عكاسي selfie است كه به شما امكان مي دهد در زواياي مختلف و زيبايي عكاسي نماييد.

مونوپاد از جنس آلومينيوم ساخته شده است و علاوه بر وزن كم، استحكام و دوام بسياري نيز دارد. به همين دليل، مي‌توانيد همه جا آن را با خود حمل كنيد و همين كه سوژه جالب به چشمتان خورد، عكس برداريد. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربين و همچنين، احتمال افتادن گوشي يا دوربين از دست را تا حد بسياري كاهش مي‌دهد.