عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده لامپ کارتی
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

فروش عمده لامپ کارتی
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده لامپ کارتی

فروش عمده لامپ کارتی فروش و پخش عمده لامپ کارت ویزیتی در سراسر ایران

فروش عمده لامپ کارتی

led-cardلامپ کارتی

لامپ تاشو کارتی pocket lamp

توضیحات لامپ کارتی pocket lamp

بهتر از یک چراغ قوه کوچک در جیب شما, این لامپ کوچک در داخل یک کیف پول جا می گیرد, به اندازه یک کارت اعتباری می باشد فقط کمی ضخیم تر.

سر لامپ را می چرخانیم تا نور فوری در لامپ کوچک نمایان شود. این لامپ ال ای دی (LED) جیبی بسیار جمع و جور کوچک است, به عنوان یک کارت اعتباری در کیف یا جیبتان قرار دهید.

محصولاتی که شما مشتری گرامی در فروشگاه عمده فروشی چی میخوای مشاهده می کنید کالاهای اصلی و بهترین درجه کیفیت را دارا هستند. این کالا ها در خصوص طرح و کارکرد, با نام و اسم تجاری و فیلم تبلیغاتی ثبت جهانی شده اند و از جهت کیفیت برترین هستند.

فروشگاه عمده فروشی چی میخوای فقط و فقط محصولاتی با بهترین کیفیت و همینطور با گارانتی معتبر را به لیست محصولات فروشگاه خود اضافه می کند و به هیچ عنوان محصولات نامرغوب با کیفیت پائین و قیمت ارزان را عرضه نمی کند.

پس با اطمینان و خیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

http://chimikhai.com/wp-content/uploads/2014/05/53.jpg

برای سفارش تلفنی با خط ثابت   02133252530
و برای سفارش تلفنی با تلفن همراه   09122808085