عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده ست حرفه ای بیلچه.اره.تبر و سرنیزه
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

فروش عمده ست حرفه ای بیلچه.اره.تبر و سرنیزه
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده ست حرفه ای بیلچه.اره.تبر و سرنیزه

ست-حرفه-ای-بیلچه.اره3-1

یک کوهنورد یا شکارچی به راحتی متوجه کاربرد های مهم این ابزار در حین شکار و کوهنوردی می باشد.

ست حرفه ای بیلچه.اره.تبر و سرنیزه در حالی که جمع و جور است اما با باز کردن دکمه  کیف برزنتی کمری ، سر فلزی یک تبر و سر بیلچه کوهنوردی از آن مشخص می شود.

ست حرفه ای بیلچه.اره.تبر و سرنیزه در یک میله ۳۰ سانتیمتری به قطر ۸ سانتیمتر و در یک کیف برزنتی کمری به ابعاد ۲۰* ۱۴ سانتیمتر خلاصه شده است.

ست ابزار کوهنوردی و شکار ۹ کاره سفری بسیار کاربردی بوده و با حجم و وزن کم دارای کارایی اساسی در حین شکار و کوهنوردی و کمپینگ می باشد.

کیف برزنتی این ست ابزار مناسب کمپینگ کمری بوده و به راحتی بر روی کمر قرار می گیرد و فقط یک دسته ۳۰ سانتیمتری بیرون از کیف می ماند که امکان تعبیه آن بصورت افقی در کیف مقدور است که در این حالت کل مجموعه یک دست می شود.

مشخصات ست حرفه ای بیلچه.اره.تبر و سرنیزه :

طول تبر : ۳۲ سانتیمتر

پهنای تبر در قسمت سر : ۹٫۵ سانتیمتر

وزن سر تبر : ۳۲۰ گرم

طول بیلچه : ۴۲ سانتیمتر

پهنای بیلچه : ۱۲ سانتیمتر

وزن سر بیلچه : ۲۴۰ گرم

طول سرنیزه با دسته : ۵۵ سانتیمتر

طول اره با دسته : ۵۵ سانتیمتر (۲۵ سانتیمتر قسمت سر تا نوک اره – ۲۰ سانتیمتر طول دندانه دار اره )

وزن دسته با ابزار داخلی : ۲۵۰ گرم

کل وزن ست ابزار کوهنوردی و شکار ۹ کاره : ۸۵۰ گرم است.

سر تبر و بیلچه از ورق گالوانیزه ضد زنگ با ضخامت یک و نیم میلیمتر ( ضخیم ) دارای روکش رنگ مشکی کوره ای و بسیار محکم می باشد.

قسمت دسته و سرنیزه و اره نیز با ورق های استیل ضخیم یک میلیمتر می باشد.

قسمت های تبر و بیلچه و سر نیزه هر کدام به نوبه خود دارای کاربرد دیگری نیز ( میخ کش ، دربازکن ، بطری بازکن ، …. ) می باشند که بر روی بدنه آن قرار گرفته و در تصویر قابل مشاهده است.

ست-حرفه-ای-بیلچه.اره4 ست-حرفه-ای-بیلچه.اره2 ست-حرفه-ای-بیلچه.اره1 ست-حرفه-ای-بیلچه.اره00-1 ست-حرفه-ای-بیلچه.اره ست-حرفه-ای-بیلچه