عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده ساندویچ سازnikai
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

فروش عمده ساندویچ سازnikai
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده ساندویچ ساز nikai

توضیحات مربوط به دستگاه در پایین موجود است

pic-470959

pic-474098

pic-47094

pic-47012095 pic-47096 pic-47098

توضیحات مربوط به دستگاه

نام دستگاه : ساندویچ ساز دوخانه
شرکت سازنده: شرکت nikai ژاپن
توان: 750وات
بسیار بسیار با کیفیت
برق مصرفی: 240-220 ولت -60/50 هرتز

نوع دستگاه: ساندویچ ساز دو خانه ( 4 برش اسنک )
– صفحه نچسب برای تهیه ساندویچ

رنگ: سفید
جنس بدنه: ترکیبی از پلاستیک و استیل
جنس دسته: پلاستیک
دسته قفل داغ نمیشود و دست را نمیسوزاند.

چراغ نشان گر روشن/ خاموش

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: ندارد
قفل ایمنی دسته: دارد
ابعاد: ارتفاع7- طول25-عمق20 سانتی متر

توضیحات تکمیلی

ساندویچ ساز nikia با توان 750 وات دستگاهی کوچک با طراحی زیبا و کم حجم می باشد که با استفاده از آن می توان انواع ساندویچ های خوشمزه ی خانگی را مهیا کرد. جنس بدنه ساندویچ ساز فلزی و بسیار مقاوم است. قفل واقع بر روی دسته ساندویچ ساز موجب قفل شدن دو صفحه به یکدیگر می شود. صفحات ساندویچ ساز nikia دارای روکش نچسب می باشند که مانع از چسبیدن نان به صفحات می گردد. این صفحات از 4 برش تشکیل شده اند که امکان تهیه ی 4 برش لذیذ اسنک را فراهم می کنند.
همچنین با استفاده از این دستگاه می توان دو عدد ساندویچ تست شده آماده کرد. بر روی بدنه چراغ نشانگر روشن/ خاموش تعبیه شده است که پس از اتصال سیم دستگاه به پریز برق این چراغ به رنگ قرمز روشن می شود. با روشن شدن دستگاه صفحات نچسب شروع به گرم شدن می کنند و همزمان چراغ نشان گر حرارت نیز به رنگ سبز روشن می شود. هنگامی که المنت های حرارتی به اندازه ی کافی داغ شدند چراغ نشانگر حرارت خاموش می شود که نشان دهنده آماده استفاده بودن دستگاه می باشد. حال می توان ابتدا 4 برش نان کره زده را داخل صفحات قرار داده و سپس کالباس، پنیر و مواد دلخواه دیگر را بر روی نان ها قرار داد.. پایه های ضد لرزش ساندویچ ساز از تکان خوردن آن در هنگام کارکرد جلوگیری می کنند.
این ساندویچ ساز بسیار بسیار با کیفیت بوده و فرصتی بینظیر برای کاربران دابی است تا یکی از آنها را در خانه داشته باشند.