عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده حشره کش ریدکس
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

فروش عمده حشره کش ریدکس
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده حشره کش ریدکس

فروش عمده حشره کش ریدکس

فروش عمده حشره کش ریدکس

فروش عمده حشره کش ریدکس

فروش حشره کش برقی خانگی ریدکس پلاس در این سایت آغاز شد . با حشره کش برقی  خانگی ریدکس پلاس به راحتی و بدون هزینه برای دیگر حشره کش های شیمیایی که مضرات خاص خود را دارند برای همیشه  حشرات موذی را در ساختمان از بین ببرید . هر دستگاه مساحتی در حدود ۱۸۰ متر مربع را در هر طبقه از منزل پوشش می دهد و در زمان کوتاهی نزدیک به دو هفته پس از نصب دستگاه تاثیر دائمی آن قابل مشاهده است.

فروش عمده حشره کش ریدکس

فروش عمده حشره کش برقی خانگی ریدکس پلاس

کاملا ایمن و بی خطر ( خطر مسمومیت ناشی از استفاده از سموم و حشره کشهای شیمیایی دیگر وجود نخواهد داشت).

کاربری آسان ، فقط کافیست دو شاخه دستگاه را به پریز برق وصل نمائید.

صرفه جویی در هزینه ها ( نیاز به خرید تله، سوسک کش و سموم شیمیایی نمی باشد).

ایجاد حصار نامرئی در برابر ورود سوسک درشت آمریکایی، عنکبوت، مورچه و موش از طریق ایجاد میدان الکترومغناطیسی درون سیم کشی برق داخلی.

فروش عمده حشره کش ریدکس

حشره کش ریدکس پلاس  چگونه حشرات و موجودات موذی را از خانه دور می کند؟ شکل این حشره کش برقی را در تصاویر مشاهده می نمایید ، در درون این دستگاه یک برد الکتریکی وجود دارد ، جریان الکتریسیته در درون خازن هایی که مشاهده می نمایید ذخیره می شود ، این خازن ها به تناوب جریان الکتریکی را آزاد کرده و پالس های مختلف مغناطیسی را ایجاد می نمایند ، فرکانس این امواج مغناطیسی به اندازه ی نابودی حشرات تنظیم شده است و هنگامی که این دستگاه به پریز برق متصل می شود این فرکانس ها از طریق سیم کشی برق منزل به تمامی مناطق خانه نفوذ می کنند بروی روی اعصاب موجودات منفی تاثیر منفی گذاشته و آن ها را از خانه دور می کند.

استفاده از دستگاهحشره کش برقی خانگی چه فوایدی دارد؟

برای انواع حشرات موذی و موش کاربرد دارد

هزینه آن بسیار کمتر از روشهای دیگر است

مضرات روشهای شیمیایی را ندارد

تاثیر آن مثل روشهای دیگر موقتی نیست

استفاده از آن آسان است

استفاده سموم ممکن است به کودکان آسیب برساند

دارای اشعه قوی و نامرئی

فروش حشره کش برقی خانگی ریدکس پلاس در این سایت آغاز شد . با حشره کش برقی  خانگی ریدکس پلاس به راحتی و بدون هزینه برای دیگر حشره کش های شیمیایی که مضرات خاص خود را دارند برای همیشه  حشرات موذی را در ساختمان از بین ببرید . هر دستگاه مساحتی در حدود ۱۸۰ متر مربع را در هر طبقه از منزل پوشش می دهد و در زمان کوتاهی نزدیک به دو هفته پس از نصب دستگاه تاثیر دائمی آن قابل مشاهده است.     فروش حشره کش برقی خانگی ریدکس پلاس کاملا ایمن و بی خطر ( خطر مسمومیت ناشی از استفاده از سموم و حشره کشهای شیمیایی دیگر وجود نخواهد داشت). کاربری آسان ، فقط کافیست دو شاخه دستگاه را به پریز برق وصل نمائید. صرفه جویی در هزینه ها ( نیاز به خرید تله، سوسک کش و سموم شیمیایی نمی باشد). ایجاد حصار نامرئی در برابر ورود سوسک درشت آمریکایی، عنکبوت، مورچه و موش از طریق ایجاد میدان الکترومغناطیسی درون سیم کشی برق داخلی. حشره کش ریدکس پلاس  چگونه حشرات و موجودات موذی را از خانه دور می کند؟ شکل این حشره کش برقی را در تصاویر مشاهده می نمایید ، در درون این دستگاه یک برد الکتریکی وجود دارد ، جریان الکتریسیته در درون خازن هایی که مشاهده می نمایید ذخیره می شود ، این خازن ها به تناوب جریان الکتریکی را آزاد کرده و پالس های مختلف مغناطیسی را ایجاد می نمایند ، ..