عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

فروش عمده بستنی سازYunauas
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بیگرید ،لطفا

فروش عمده بستنی سازYunauas
قیمت: تماس بگیرید لطفا

فروش عمده بستنی سازYunauas

فروش عمده بستنی سازYunauas فروش عمده و ارسال به سراسر ایران با قیمتی باور نکردنی

فروش عمده و تکی بستنی ساز یوناناس پرنسس

1479307973_1405461051_620-4503 1508927198_1411066073_younaus 50eb4c2ea6fdfad1e58ed8f8de986693فروش عمده و تکی بستنی ساز یوناناس پرنسس

بستنی ساز یوناناس پرنسس

فروش عمده و ارسال به سراسر ایران با قیمتی باور نکردنی

خصوصیات: بستنی ساز یوناناس پرنسس

ویژگیهای:بستنی ساز یوناناس پرنسس

مناسب برای همه و برای درست کردن بستنی های کم کالری،
بدون لبنیات و پر فیبر . و پذیرایی از این بهتر با بستنی ساز یوناناس پرنسس

بستنی ساز Yunauas با توان 200 وات ، ایده آل برای درست کردن بستنی های کم کالری، پر فیبر و بدون لبنیات می باشد.

محصولی بی نظیر با کیفیتی متفاوت و ظاهری زیبا

محصولی بی نظیر با کیفیتی متفاوت و ظاهری زیبا

بستنی ساز یوناناس پرنسس به شما کمک می کند تا یک دسر خوشمزه مناسب برای پذیرایی در میهمانی ها را با سرعت تهیه کنید. همچنین برای کودکانی که میوه مصرف نمی کنند می توان به این صورت یک دسر سالم تهیه کرد تا بدون دریافت کالری اضافی از فواید و فیبر موجود در میوه ها بهره ببرند. جهت استفاده از دسر ساز پرینسس دستگاه را روی سطح صافی قرار دهید. یک کاسه مناسب در زیر دهانه خروجی قرار دهید. برای روشن شدن دستگاه دکمه روشن را بزنید. میوه های یخ زده را برش دهید و با استفاده از لوله فشاری آنها را به داخل لوله تغذیه بفرستید.

بستنی ساز یوناناس پرینسس Princess مدل 282700 با توان 200 وات ایده آل برای درست کردن بستنی های کم کالری، پر فیبر و بدون لبنیات می باشد. این دسر ساز امکان درست کردن بستنی های رژیمی را با استفاده از انواع میوه های یخ زده فراهم می کند  با توجه به ذائقه و طعم های مورد علاقه می توان ترکیبی از میوه های یخ زده دلخواه را داخل بستنی ساز یوناناس ریخت تا یک دسر سالم و کم کالری بدست آید. به این ترتیب می توان بدون نیاز به افزودن شیر، شکر و مواد افزودنی یک بستنی یخی سالم و خانگی را تهیه کرد.

توجه داشته باشید ، این دستگاه فاقد کمپرسور است و تهیه بستنی با استفاده از میوه های یخی که قبلا در فریزر قرار داده اید انجام می شود.
با صدها دستور تهیه متنوع مناسب برای همه! برای درست کردن بستنی های کم کالری، پر فیبر و بدون لبنیات. چه پذیرایی از این بهتر!

طرز تهیه:
میوه ها را از قبل منجمد کنید. 5-4 دقیقه قبل از شروع به کار میوه ها را خارج از فریزر قرار دهید تا کمی باز شوند. موز اول را داخل دستگاه بریزید و به کمک قطعه فشار دهنده به خوبی فشار دهید. آناناس، انبه و در انتها موز دوم را نیز داخل دستگاه قرار دهید. به دست آمده را در یک ظرف مخلوط کنید تا یکنواخت شود. هنگام سرو روی پودر نارگیل بپاشید.