عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

a a
شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه

شیشه پاک کن دو طرفه مغناطیسی

 

شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه Magnetic double-sided glass cleaner یک شیشه پاک کن جادویی است که به راحتی بدون نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی می توانید با پاک کردن یک طرف شیشه، طرف دیگر را پاک کنید. شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه با قرار دادن دسته ها به طور موازی روبه روی هم دیگر با حرکت دادن دسته داخلی، دسته ی بیرونی نیز حرکت خواهد کرد و هرگز نمی افتد.  ابر موجود در شیشه شور از الیاف اسفنجی مقاوم ساخته شده و قابل شستشو می باشد. دارای یک بند محافظ جهت نگه داشتن دسته بیرونی می باشد. همراه با دو پد اضافه.

شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه دارای دو دستگیره و ابر و تیغه لاستیکی می باشد.با استفاده از ویژگی مغناطیسی ، دو نیمه شیشه پاک کن در طرفین شیشه به یکدیگر متصل شده و در حالیکه شما از داخل شیشه را پاک میکنید ، بیرون شیشه تمیز میشود. در نتیچه زمان لازم جهت پاک کردن را به نصف میرساند. همچنین دارای بند محافظ برای جلوگیری ازسقوط دستگیره ی بیرونیست.بعد از اتمام کار ، شیشه ای براق و خشک را بر جای میگذارد.کار کردن با آن، راحت و بدون زحمت میباشد.نیازی به خم شدن از مکانهای مرتفع برای پاک کردن نیست.

شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه دستگاه شیشه شور از دو دسته مجزا تشکیل شده است که هر دسته یک طرف شیشه قرار می گیرد و مانند آهنربا هم دیگر را جذب جذب می نمایند. اسفنج موجود در دستگاه شیشه شور از الیاف اسفنجی مقاوم ساخته شده که مناسب برای پاک کردن همه انوع شیشه می باشد و کثیفی را به راحتی به خود جذب می نماید. شستشوی ابر اسفنج آن خیلی آسان است. این اسفنج به راحتی از دستگاه خارج می شود و مثل یک دستمال می توانید آن را بشوید. همچنین اسفنج های موجود در دستگاه قابل تعویض نیز هستند.

 

شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه Magnetic double-sided glass cleaner یک شیشه پاک کن جادویی است که به راحتی بدون نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی می توانید با پاک کردن یک طرف شیشه،

 

شیشه پاک کن مغناطیسی دو طرفه شیشه پاک کن مغناطیسی ، اتصال دوطرفه با استفاده از ویژگی مغناطیسی تیغه ی پلاستیکی برای پاک کردن موثر کیفیت ساخت بسیار عالی ساخته شده از مواد ABS دارای آهن ربای بسیار قوی دارای لایه کتانی برای استفاده از مواد شوینده دارای بند محافظ جهت جلوگیری از سقوط دستگیره بیرونی.شیشه پاک کن مغناطیسی یک وسیله ای کاملا مفید و کاربردی برای منازل ، آپارتمان و ساختمان های اداری می باشد ، بسیار کوچک است و دارای کیفیت ساخت بالا می باشد ، به راحتی اتصال دو طرفه به شیشه ها برقرار می کند.ویژگی های شیشه پاک کن مغناطیسی:
شیشه پاک کن مغناطیسی
اتصال دوطرفه با استفاده از ویژگی مغناطیسی
تیغه ی پلاستیکی برای پاک کردن موثر
کیفیت ساخت بسیار عالی
کوچک و کاربردی
ساخته شده از مواد ABS
دارای آهن ربای بسیار قوی
دارای لایه کتانی برای استفاده از مواد شوینده
دارای بند محافظ جهت جلوگیری از سقوط دستگیره بیرونی
مناسب پنجره آپارتمانها، ساختمانهای اداری، انواع شیشه های بزرگ، ویترین ها، اکواریوم و …
این شیشه پاک کن برا شیشه های دوجداره کارایی ندارد
بدون نیاز به خم شدن (بی خطر)
طول بندمحافظ: ۱۴۰ cm
وزن: ۴۳۰ gr
ابعاد:۳*۱۰*۱۱