عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

دستگاه برش فنری سیب زمینی فلزی
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: موجود نیست ،لطفا

دستگاه برش فنری سیب زمینی فلزی
قیمت: تماس بگیرید لطفا

دستگاه برش فنری سیب زمینی فلزی

فروش و خرید عمده و واردات انواع محصولات آشپزخانه جدید و پخش محصولات ارزان باکیفیت زیر قیمت بازار

2093_1452867211 2093_1452864991

با استفاده از دستگاه برش فنری سیب زمینی می توانید سیب زمینی ها را به صورت فنری برش دهید و با آن چیپس های فنری درست کنید.

دستگاه برش فنری سیب زمینی

 

2093_1452865419

آشنایی با دستگاه برش فنری سیب زمینی

این محصول فوق العاده برای برش دقیق و سریع سیب زمینی به شکل فنری طراحی گردیده است مناسب برای سفره آرایی و تزیین سفره می باشد.

با این کالا شما می توانید غیر از سیب زمینی،خیار،کدو،هویج های قطور را به صورت فنری برش دهید و به همان شکل فنری سرخ کنید و به تزیین سفره بپردازید.

دستگاه فرچیپس تورنادو قابل استفاده در رستوران ها،فست فودها،کافی شاپ ها و… می باشد.همچنین برای مصارف خانگی نیز استفاده می گردد.

مصرف چیپس های سرطان زا و مضر کارخانه ای را کنار بگذارید و از این محصول خانگی برای تهیه انواع چیپس ها با طعم های مختلف استفاده نمایید.

با داشتن این دستگاه هر زمان که اراده کنید چیپس خواهید داشت.