عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

خرید عمده پاوربانک ام آی 16000 شیاومی
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: موجود نیست ،لطفا

خرید عمده پاوربانک ام آی 16000 شیاومی
قیمت: تماس بگیرید لطفا

خرید عمده پاوربانک ام آی 16000 شیاومی

پخش عمده و واردات مستقیم انواع پاوربانک و شارژر موبایل زیر قیمت بازار

da3072

شارژر همراه شیاومی، 16000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. بدنه‌ی مقاوم آلومینیومی، بازده‌ی بالا و قابلیت شارژ تبلت از دیگر ویژگی‌های این محصول است. بدنه‌ی این پاوربانک با ورقی از آلومینیوم پوشیده شده است. این پوسته‌ی فلزی، کیفیت ساخت بالایی دارد و به‌وسیله‌ی دستگاه‌های CNC برش خورده است. وزن آن 350 گرم و طول و عرض آن به ترتیب 145 و 60.4 میلی‌متر است. باتری‌های لیتیوم یونی به‌ کار رفته در این محصول، 16000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد؛ این مقدار برای پنج بار شارژ کردن گوشی آیفون 6 کافی است. روی سطح جانبی، در کنار دکمه‌ی گرد و فرورفته‌ی پاور، درگاه‌های ورودی و خروجی و چهار چراغ LED کوچک وجود دارد. روشن بودن هرکدام از این چراغ‌ها نشانگر وجود 25% از شارژ باتری است. شدت‌جریان ورودی 2 آمپر و شدت‌جریان خروجی درگاه‌های USB، 2.1و 1 آمپر است. این جریان‌ها برای شارژ تبلت و گوشی موبایل مناسب هستند؛ همچنین می‌توان دو دستگاه را به‌طور هم‌زمان به پاور بانک متصل کرد تا شارژ شوند. کار با آن راحت است، کافی است آن را به دستگاهی متصل کنید که می‌خواهید شارژ شود. عملیات شارژ به‌طور خودکار شروع شده و با جدا کردن کابل، دستگاه پس از چند ثانیه خاموش می‌شود. این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه، افزایش شارژر، ولتاژ، جریان، دما و تخلیه‌ی بیش‌ازحد شارژ ایمن و محافظت‌شده است. این محصول با قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه و ظرفیت بالایی که دارد، همراهی خوب برای افرادی است که نگران اتمام شارژ گوشی و تبلتشان هستند.

7a626c

  • ازده بالا
  • قابلیت شارژ تبلت
  • قابلیت شارژ دو دستگاه همزمان
  • بدنه آلومینیمی خوش ساخت

 

 

ae086b 6cd99b ede1ad 892971