عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

خرید عمده زیر قابلمه ای hot man
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

خرید عمده زیر قابلمه ای hot man
قیمت: تماس بگیرید لطفا

خرید عمده زیر قابلمه ای hot man

پخش عمده زیر قابلمه ای هات من زیر قیمت بازار و ارسال به سراسر ایران

توضیحات مربوط به زیر قابلمه ای هات من زیر تصاویر قرار دارد

2ذیییق1   14 1لیقسل3 1لاسثقا6 15لسلب 2ذلیلب0 1اتبق9 18

خرید زیر قابلمه ای hot man با گارانتی تعویض کالا در صورت نارضایتی مشتری از محصول خریداری شده. هات من Hot Man نام تجاری محصولی جدید است که با قرار دادن آن زیر قابلمه می توانید در درجه اول زیر انداز و فرش خود را از سوختی قابلمه جلوگیری کنید و همچنین غذای خود را گرم نگه دارید، چرا که این محصول دارای جای شمع بوده که زیر قابلمه روشن می شود و غذای شما را تا مدتی گرم نگه می دارد.

دارای شمع و جای شمع برای گرم نگه داشتن غذا

بهترین وسیله برای جلوگیری از سوختن زیر انداز

ساخته شده از آلیاژ بسیار مقاوم

قابل استفاده برای هر نوع قابلمه ای

در دو رنگ قرمز و مشکی

لطفا هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را اعلام نمایید

مشخصات فنی محصول :

– ابعاد: 21 × 3 × 15 سانتی متر
– وزن: 154 گرم
– قابل استفاده جهت: زير قابلمه ، ماهيتابه، قوری و كتری
– تعداد: يك عدد زير قابلمه‌ای
– شامل يك عدد شمع براي گرم نگهداشتن غذا (اين شمع به راحتي در بازار قابل تهيه مي باشد)
– حداكثر وزن قابلمه: 8 كيلوگرم
– قابليت قرارگيري روی ديوار
– قابليت نگه داشتن حرارت در خود برای جلو گيری از سوختن سفره، فرش و رو ميزی

قیمت زیر قابلمه ای هاتمن Hot Man در فروشگاه های اینترنتی بسیار متفاوت است ، یکی از دلایل متغیر بودن قیمت زیر قابلمه ای هاتمن Hot Man در این فروشگاه ها کیفیت آن و سایز آن است. هات من hot man عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارس تینا بزرگترین سایز و با کیفیت ترین محصول موجود در بازار می باشد.

زماني كه قابلمه غذا داغ است سعي مي كنيم اون را بر روي ميز يا سفره قرار ندهيم چرا كه باعث سوختن و يا تغيير رنگ سفره ، روميزي ، فرش و … مي شود ، هاتمن وسيله اي است كه علاوه بر گرم نگه داشتن غذا مانع رسيدن طرف غذا به سطح زمين مي شود و داراي طراحي ظاهري زيبايي و با نمكي است كه بسيار جلب توجه مي كند و در ميان سفره شما ، حريف مي طلبد. با خرید زیر قابلمه ای hot man با کیفیت از پوسته شدن رنگ آن به مرور زمان جلوگلیری خواهید کرد. چرا که هات من اصل و اورجینال تغییر رنگ نخواهد داد.