عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

a a
اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس

اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس

اتو مسافرتی

 

اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس اتو مو «پرومکس» (Promax) مدل «5742» دارای صفحات 26 میلی‌متری برای صاف کردن موها است. روی صفحات اتو مو توسط تیتانیوم آبکاری شده است تا سازگاری بیشتری با مو داشته باشد و حرارت را به شکل یکسان در همه جای صفحه پخش کند. در قسمت داخلی یکی از صفحات دکمه‌ی روشن/خاموش و نشانگر دستگاه دیده می‌شود. دمای صفحات اتو مو را می‌توان توسط کلید چرخشی آن تنظیم کرد. کمترین دمای قابل تنظیم 80 درجه سانتی‌گراد است و بیشترین دمایی که صفحات می‌توانند داشته باشند 210 درجه‌ی سانتی‌گراد است. با روشن کردن دستگاه تنها 30 ثانیه طول می‌کشد تا المنت حرارتی به دمای تنظیم‌شده برسد. علاوه بر صفحات پشت آن‌ها هم تا 90 درجه‌ی سانتی‌گراد گرم می‌شود. از این قابلیت برای ایجاد موج در انتهای مو یا ایجاد فر درشت می‌توان استفاده کرد اما نباید انتظار یک فر کننده را از آن داشت. سیم برق دستگاه 3 متر طول داشته و در محل اتصال به بدنه قابلیت چرخش 360 درجه دارد. این قابلیت ضمن راحت کردن کار با اتو مو از گره خوردن و فرسوده‌شدن سیم جلوگیری می‌کند. در انتهای سیم حلقه‌ای برای آویزان کردن اتو مو وجود دارد.اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس المنت حرارتی اتو مو به سیستمی مجهز شده است که از بالا رفتن بیش‌ازحد دما و آسیب رسیدن به موها در اثر حرارت خیلی زیاد جلوگیری می‌کند. برای حمل‌ونقل و نگه‌داری بهتر اتو مو یک کیف پارچه‌ای با لایه داخلی نسوز همراه آن ارائه شده است. به طور خلاصه اتو مو پرومکس 5742 دارای صفحات با عرض 26 میلی‌متر، پوشش تیتانیوم روی صفحات، دمای قابل تنظیم از 80 تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد، گرم شدن پشت صفحات تا 90 درجه‌ی سانتی‌گراد، سیم بلند 3 متری با قابلیت چرخش و کیف نگه‌داری بوده و برای صاف کردن موهای بلند و متوسط انتخاب مناسبی است.

اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس

اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس

نکات مهم در اتو کردن مو:

برای اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس از یک شانه استفاده کنید. وقتی دارید یک قسمت را صاف می کنید، با استفاده از یک شانه دندانه ریز، نیم اینچ پایین تر از قسمتی که اتو می کنید را شانه کنید و به پایین بروید.
اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از اتو، موهایتان تمیز، خشک و برس خورده است.

اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس سعی کنید زیاد به موهایتان دست نزنید؛ انگشتانتان می تواند چربی زیادی تولید کند.
اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس برای احتیاط و ایمنی، همیشه اتوی خود را پس از استفاده، خاموش کنید. اتویی که به صورت روشن به حال خود رها شده باشد، یا ممکن است بشکند و یا موجب آتش سوزی شود.
اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس

وقتی از اتو در نزدیکی گردن و گوشتان استفاده می کنید مواظب باشید؛ چرا که به راحتی می توانید خود را بسوزانید.
برای جلوگیری از چین خوردن موهایتان، اتو را در یک نقطه نگه ندارید و مدام آن را از بالا و قسمت ریشه ها به طرف پایین موهایتان حرکت دهید.
اتوی مو بسیار داغ است. آن را از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
استفاده ی مکرر و زیاد از اتوی مو باعث ریزش و کم شدن و فاصله انداختن بین موها خواهد شد، پس بهتر است تنها در مواقع خاص و گاهی اوقات این کار را انجام دهید.
موهای رنگ و هایلایت و مش شده را حتماً قبل از اتو با مقدار کمی واکس مو بپوشانید تا کمتر آسیب ببینند زیرا دکلره و رنگ مقاومت مو را در برابر حرارت کم می کند و به راحتی با گرم شدن موها،آن ها از وسط شکسته و می ریزند.اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس
اتو مسافرتی درجه یک سرامیکی پرومکس برای موهای خیلی فر چه طبیعی و چه رنگ شده قبل از اتو، بعد از شستشوی موها حتماً از نرم کننده استفاده شود تا راحت تر موها صاف شوند ولی در مورد موهای نازک اما حالت دار توصیه نمی شود.
از زدن ژل مو یا تافت و مواد چسبنده بعد از اتو کشیدن موها خودداری کنید مگر در موارد شینیون یا مدل های فانتزی خاص که باید مو سفت و چسبنده شود.
حالت موی طبیعی زیباترین حالت مو برای هر کدام از ماست پس آن را حفظ کنیم.