عمده فروشی لوازم آشپزخانه و دکوری | واردات و پخش لوازم ریز آشپزخانه

پخش وسایل آشپزخانه , پخش لوازم آشپزخانه, خرید عمده لوازم آشپزخانه, سایت عمده فروشی لوازم آشپزخانه, عمده فروشی لوازم آشپزخانه , فروش عمده لوازم آشپزخانه , عمده فروشی چی میخوای, عمده فروش مهدی عزیزی , 09122808085 ,

ماهی پرنده کنترلی
بازدیدکننده محترم؛ توجه داشته باشید که سایت چی میخوای دات کام، یک سایت عمده فروشی بوده و محصولات این سایت "تنها" به صورت عمده به فروش می رسد؛ لذا خواهشمند است جهت خرید تکی محصولات و یا اخذ نمونه " به هیچ وجه تماس نگیرید".با سپاس فراوان.

قیمت: تماس بگیرید ،لطفا

ماهی پرنده کنترلی
قیمت: تماس بگیرید لطفا

ماهی پرنده کنترلی

فروش عمده ماهی پرنده کنترلی و سایر اسباب بازی هایی که در ماهواره تبلیغات دارند بدون واسطه و زیر قیمت بازار

ماهی پرنده کنترلی

طراحی این اسباب بازی به نام  ماهی پرنده کنترولی به گونه ای است که به هر جهت که بخواهید پرواز می کند کنترل و هدایت این ماهی پرنده بسیار ساده است و جتی کودکان کم سن هم می توانند با این ماهی پرنده سرگرم شوند. این ماهی پرنده دارای یک دستگاه کنترل از راه دور است که کنترل بادکنک را به شما می دهد و شما می توانید آن را در مسیر دلخواهتان به حرکت در بیاورید. این بادکنک بیشتر برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی شده است . ماهی پرنده کنترلی بسیار محکم و مقاوم است و به راحتی سوراخ و آسیب نمی بیند. پلاستیک استفاده شده در این ماهی بسیار محکم است و در برابر فشار هیچ گونه تغییری در ظاهر آن به وجود نمی آید.

ماهی پرنده کنترلی

فروش به صورت عمده موجود است

فروش عمده ماهی پرنده کنترلی

واردات مستقیم و بدون واسطه

توجه توجه توجه توجه

به تعداد اندکی موجود است

ابعاد این کوسه از نوک سر تا انتهای دم ۹۰ سانتیمتر و ارتفاع آن (فاصله بین نوک دو باله عمودی)۱۴۲ سانتی متر می باشد.

این محصول در دو نوع کوسه و ماهی دلقک موجود است

خرید ماهی پرنده کنترلی اصل و ارزان تر از همه جا

فروش عمده ماهی پرنده کنترلی   پخش اینترنتی ماهی پرنده کنترلی   خرید عمده ماهی پرنده کنترلی  خرید آنلاین ماهی پرنده کنترلی

فروش ماهی پرنده کنترلی

هدف ما سود کمتر فروش بیشتر

ماهی پرنده کنترلی

اسباب بازی بادی

کوسه و ماهی پرنده با گاز هلیوم پر میشود به همین خاطر مثل بالون در هوا شناور میشود و کنترل بسیار راحتی دارد.

کوسه پرنده کنترلی بالنی است که با گاز هلیوم پر می شود وتوسط یک ریموت کنترل رادیویی با برد ۴۰ فوت معادل ۱۵ متر هدایت می شود. قدرت مانور این بالن در ۴ جهت بالا و پایین و چپ و راست و اریب حرکت می کند.

کنترل بالن توسط یک کیت الکترونیک مجهز به میکروپروسسور(میکرو کامپیوتر) انجام می پذیرد که با سیمهای ظریفی به باله ها ودم کوسه متصل است. هدایت بالن بسیار ساده است حتی برای کودکان.

ماهی پرنده کنترلی

ابعاد این کوسه از نوک سر تا انتهای دم ۹۰ سانتیمتر و ارتفاع آن( فاصله بین نوک دو باله عمودی ) ۱۴۲ سانتیمتر می باشد . فقط کافی است این کوسه را با گاز هلیوم پر کنید و بعد با کنترل از راه دور از هدایت آن لذت ببرید

استفاده آسان و راحت از ماهی پرنده کنترلی و همچنین اماده سازی سریع آن وقت شما را برای به پرواز در آوردن آن نخواهد گرفت . هدایت بالن برای کودکان بسیار ساده و راحت می باشد. در صورت تمایل برای خرید ماهی پرنده کنترلی روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و همین حالا این ماهی عجیب و خارق العاده را از ما خریداری نمایید و اهالی منزل را خوشحال کنید.

جهت خرید انواع پروتز باسن به ماماشاپ بروید